2012. január 26., csütörtök

Fura hogy megint írok, na  de sebaj xD
Hmm... mai napról beszélek mert ugyebár nincs is nagyon miről xD
Jujj anya csinált ma lusta rétest *w* ~nyáááámm~
Mai napom angollal kezdődött... amin feleltünk de engem nem feleltetett de ma nagyon jószívű volt a tanár mert olyan emberkének négyest adott aki kb. 3ast érdemelt volna vagy 2est... na jó azt az emberkét nem is bírom annyira... (A) de csak fél feladatot csinált meg (,, '' ) Na mindegy erről nem mondok inkább semmit... meg a kiejtések xD enyém se tökéletes ezt is leszögezem de a because (bíkóóóóóz xD) helyett nem mondok vmi olyasmit hogy ( bikjááááz xD) na jó befejeztem, nem ő tehet róla xD Na nem is oltom az embereket az bunkóság :O xD vagy nem xDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Na akkor matek..hmm.. no comment xD németen dogát írtunk és vmit kérdeztem a tanártól amit előtte elmondott és rendes már majdnem leordította a fejem hogy mért nem figyelte meg ő elmondta.. hát baszki... kapja be így is 5ös lett a dogám U.U
( néha elfelejtek ékezetes szavakat írni amit kijavítok de ez azért van ha mégis benne marad mert a telómon angol billentyűzet van és ha hosszú ékezetes betűt akarok akk azt a betűt kicsit hosszan le kell nyomni amire én lusta vagyok meg csak eltudja olvasni akárki is ékezet nélkül szal ennyiii xD)
Na utána infó ahol gyakoroltunk és megen az én gépemen lévő progival volt a gáz... a múltkor is xD a tanár meg is jegyezte hogy mért mindig nálam van xD hát baszki nem direkt csinálom... nem az én hibám hogy szar az a sharepoint webdesigner vagy mi a szar az amit használunk xD
Aztán még egy matek meg egy magyar meg egy ofő volt, meg valsz 3 napos osztálykirándulásra megyünk és lehet Szegedre ami végülis tök jóóó *w*
Húú utána jöttem haza éééés ennyiiiii xD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése