2012. január 8., vasárnap

Ismét jelentkezem, hm.. csütörtök.. az a nap amire nem emlékszem xD vagyis...hmm.. gondolkozok... hát passz xD azt tudom hogy németből már lezártak 5re *-* én vagyok az egyedüli a csoportban :3  *büszke fej* és nem vagyok stréber xD Jó akk péntek.. az a nap amin nem tom mi történt.. jó nincs sok mesélni valóm na.
Elmentek tesómékkal mekibe >.< meeg lett fincsi savanyú gumicukrom is *.* meeg őő ennyi....xD ma meg tanultam meg tegnap is vmennyit és ennyiiii xD


Annyira tetszik *w* De nem tudom ki,hogy van vele de személy szerint kis koppintás az LMFAO-Party rock....-ból nem?!?! mmint a shuffle... Ne gondoljátok azt,hogy nagyon utálom őket nem mert szeretem csak nem tom szerintem kicsit azt is vették alapnak a tánc koreográfiájánál vagy kitudja... bár szerintem jól megcsinálták xD Feltételezésem,hogy igaz-e háááát passz, nem biztos. DE! Hasonlóság van....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése