2012. január 4., szerda

Na gyorsan leírnám azt hiszem a szilveszteremet röviden tömören mert nincsen kedvem nagyon sokat gépelni xD
Előtte nap sütöttük meg anyummal a fincsii virslis tekercset, dupla adagot és tök sok lett meg minden. Aztán másnap délután elkezdtem készülődni meg minden majd apával lementünk a végállomásra mert Tominak 19:00-ra ért be a busza majd elvitt apa újvárosig aztán felgyalogoltunk csengettünk bementünk. Az elején kicsit punnyadt volt szerintem a hangulat... ami háááát... mindegy xD akkor utána Csabi, Tomi meg Gábor kitalálta újfajta activity-t amiben olyan izék voltak h mutogasd el a szopást meg hasonló finomságok xD és ha nem találják ki vagy lejár az idő akk iszol xD de így csapatokba voltunk, akk ez lement utána mi lányok írtunk... nem kommentálnám xDDD
akk utána őőő.... szerintem punnyadás meg beszélgetés majd olyan 4-5 körül lefeküdtünk... aznap felkeltünk mert Csabi nem kapcsolta ki az ébresztőjét, akk olyan dél után pár perccel elindultunk meg Tomi megnézte Lénát aztán legyalogoltunk a végre, elment én meg haza meg jöttek rokonok is akk dumálgattunk meg minden, jajj ígértem képet... majd rakok ígérem xD Aztán a szünet hamar eltelt, és ennyi lenne gyorsan s röviden xD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése