2012. január 12., csütörtök

Üdv, húú egy csomószor így kezdem xD szerintem valakit már idegesít, mondjuk engem nem. Na jólvan nem rizsázok ennyit. Igazából sok mesélni valóm nincsen, már mindenből le lettem zárva :DD
Majd berakom egyszer... de az átlagom 4,14 xD
Meg angolból lett dicséretem :O  pedig van négyesem... de azért mondjuk mert ilyen prospektusba vagy mi a szarba kellett két embernek írnia angolul word dokumentumba kb. 4-5 oldalt.
Na..hmm... Adritól tegnapelőtt kaptam csokis croissant-ot is *w* Mert beszéltünk a pizzáról és azt akart enni szal vett suli büféjébe. Aznap tök jól bealudtam itthon xD
Meg apával elmentem tescoba és vettünk pizzát *w* nyáámm.... xD
Hmm..többet nem tudnék írni, jaa de Momcsiiiiiii szerkesztettem egy képet ( ha olvasod egyáltalán a blogom xD) mm... igazából unatkoztam és ezt kihoztam belőle xDDD
Pajtiiiiiii *.* xD  Na jó ma kicsit nosztalgiáztam jóóó?!?!xDD
Na jó mára tényleg ennyi xD

1 megjegyzés: