2012. január 16., hétfő

Péntekkel kezdeném azt hiszem, hmm.... reggeli eu uncsi volt kicsit, lyukasórába elmentünk Adrival boltba és vettünk kajcsit, ill. joghurtot meg epres dörmi kismackóóót xD
Utána visszamentünk megkajáltunk és tök jót dumáltunk, majd az egész nap széééépen eltelt. Tesómékkal elmentem t-pontba telóért majd mentünk Takkoba ahol tesóm vett gatyót magának én meg kaptam egy tök jó táskát *w* Az jobban tetszett bár a másikhoz meg egy cuki kulcstartó de az nem volt annyira jó. Utána go tesco ahol anyáék is ott voltak..kaptam chipset meg fehércsokis fánkot *w*
Aztán előbb haza értünk mint anyáék xD
Akk dumáltam tesómékkal meg hasonló majd elmentek, szombat..őőő nem tudom vasárnap szintén... áááh nincs kedven most sokat írni sorry :S xD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése