2012. február 11., szombat

ÁÁÁÁ annyi dolgom van itthon hogy az nem igaz... tegnapi napon meg megírtuk az eu dogát ami mint kiderült tz OO''  WTF? xD Megkérdeztem tanárt hogy lehetne-e most is használni jegyzetet  úgy mint a múltkor és azt mondta,hogy igen szóval Barbyval így elő a füzeteink xD Bár a tanár mindig úgy ültet, hogy egy hely kihagyással. Meg mindenkinek így kettesével osztott ki tankönyvet amibe minden benne volt, ezzel nincs is gond, de tz OO".  Hát néztem egyet az biztos, na mindegy. Aztán lyukas, vettünk joghurtot Adrival meg jól elvoltunk, kémián helyettesítés majd egy kellemes fizika és hétfőn dogát írunk :O T_T'
Majd magyar huhúúú... az kellemes volt, mondjuk lerohadt a kezem az írástól. Utolsó óra töri amin nem feleltetett a tanár szerencsére. Ma fel lettem keltve tíz óra előtt... ami fura múlt héten is akkor keltem és szakad a hó, örülök neki mondhatom. Még nyűglődtem az ágyban egy kicsit. Felöltöztem közbe lemerült a gépem, nem raktam fel tölteni, kicsit lusta vagyok xD
Egy csomó mindent kell csinálnom, pl. infó házidogát be kell fejeznem meg elkezdeni a rajzot, megírni az angol házit, tanulni nyelvtant, föcit, fizikát ja meg németet sem ártana mert feleltet a tanár. Mondjuk februárba már 5 jegyem van és feleltem is nála már fordításból meg szavakból szóval remélem nem engem fog. Az infóval jól haladok, html oldalt kell csinálni a sharepoint-tal és mindenki választhatott témát.. nekem nem jutott jobb eszembe mint a  Japán oktatás. Tavaly prezit GazettE-ről csináltam nem akartam most is azzal traktálni mindenkit stb.. szóval gondolom értitek. Tesóm elhozza a kötelezőt amit ki kell olvasnom (Hoffman- Az arany virágcserép) mert Bence anyujának megvan aztán ma azt is ki kéne olvasnom meg egy amv-t is kéne folytatnom, szóval azért így mára lesz dolgom. Tegnap végre az én twitterem is megkapta az új kinézetét *w*
Imádom a twitter *.*  Itt legalább nem szólnak be az emberek ha 2 másodpercenként írsz ki valamit mert végülis ez pont ezért van.. bár sok ember nálam azt hiszi a facebook olyan mint a twitter,hogy nem telik el 5 perc és már 2513656526 kiírása van. Ami persze nem zavar annyira..... xD ( hangsúly: annyira xD)
Na de neki is állok az infónak szerintem, már nincsen sok hátra szóval hamarosan befejezem majd hétfőn elviszem megmutatni a tanárnak aztán remélem jó lesz és nem kúrok el benne semmit sem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése