2012. február 9., csütörtök

Azt hiszem ismét eljött az ideje annak,hogy egy kicsikét írjak... álmos vagyok.. pedig tegnap is meg azelőtt is este 10kor ill 10 után 10-20 perccel feküdtem le szóval nem vágom :O
Na mindegy. Szerdán húú tesivel kezdtünk a tanár osztályozta a talajtornát... és ha a fejenállásomat kijavítom akkor lehet 4es azt mondta. Meg föcin a tanár kihívott felelni OO' világ városai.. csak szerdára nem tanultam rá és kicsit kevertem a dolgokat de 4est adott OO''' ami széééép xDDD
Meg megírtuk a német tz-t is, féltem tőle,hogy nehéz lesz de nagyon könnyű volt na jó azért nagyon nem de na. Aztááááááán... a tegnapi napról semmi mást nem tudnék elmondani. Mai nap angollal kezdtünk kaptunk több mint egy oldalnyi házit na jó csak + 1 feladattal több de na, szokása ennyit feladni :O
Akkor matek helyettesítés német semmi igazából xD kaptam ötöst órán, meg a tz-t addigra nem javította ki. Utána infó és elkezdtük az adatbázis kezelést ami fúúúúj kategória meg hétvégén be kell fejeznem az infó házi dolgozatot utána meg rá kéne állnom nagyon a rajz házi dogára :/
Akkor második matekon másik tanár jött be helyettesíteni.. az ilyet nagyon bírom na mindegy. A magyar meg szokásosan telt persze a változatosság kedvéért xD
Aztán osztályfőnöki meg elmaradt. Kéne tanulnom fizikát meg eu-t. Fizikával semmi bajom az euval pedig van, szerintem kijegyzetelem aztán megpróbálom valamennyire megtanulni és annyi.
Akkor most megnéztem a dinába a jegyeimet és mint kiderült a német tz-m 5 lett *w* aminek örülök, mert miután eszembe jutott egy két dolog azt hittem elrontottam a dogámat xD De neeeeem *.* mondjuk a tanár  úgy osztályoz hogy 40%-60%-80%-90%  szal ja...xD Na mindegy örülök na, meg szeretem a németet, erről jut eszembe lehet megyek ki megint Bécsbe ill. Tomi anyuja akar nagyon elvinni engem meg akkor Tomit is már persze a bécsi állatkertbe, és ott vannak pandák *.* ááááá *.*
Ha oda elmegyek... asszem egy fél órára leragadok a pandáknál ha nem többre xD  *panda mániás*
Meg találtam szerintem egy jó összevágást nem tudom kinek,hogy tetszik bár mindegy a linket berakom Rihanna egyik számát vágták össze a Girls Generation The Boys c. számával és nem szokásom Rihanna-t hallgatni de ez viszont tetszett.  (http://www.youtube.com/watch?v=6YNjrvlWUZo&feature=channel_video_title)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése