2012. február 20., hétfő

Húú annyira álmos vagyok,hogy az nem igaz :O Pedig viszonylag kialudtam magam vagy tudom is én de fáradt vagyok... mondjuk csodálkozok suli mellett.. xD
Holnap töriből és kémiából is írok.... elég nagy anyagból... annyira örülök neki komolyan... meg szerdán írunk németből meg még egy fogalmazást is meg kell írnom meg bioszból elvileg lehet hogy szerdán írunk és nem holnap.. de nem tudom ááá. Van bajom tudom.
Na mindegy, ebédet nem nagyon ettem...mondjuk nem is szoktam nagyon meg a kémiával is megszenvedtem rendesen xD
Annyira utálom a kémiát hogy az nem igaz.... bocs aki olvassa és imádja a kémiát.. de ízlések és pofonok. Én se szerethetek mindent.. mondjuk tantárgyakból nem szeretek annyira sok tantárgyat szóóóval ja. Mondjuk már elkezdtem nézegetni fősulikat meg egyetemeket így előre tudom van még időm meg 2 évem van rá de hamarosan kell tantárgyat választani,hogy ki mit szeretne emeltbe felvenni meg hasonló és igen, nekem azért fontos meg szeretek időben gondolkozni :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése