2012. február 19., vasárnap

Huh.. a tegnapi napot is túléltük xD
Igazából nem volt olyan gázos az egész napom, reggel felkeltem... anyáék vettek virslit megkentem egy kenyeret margarinnal virsli + sajt be  a mikróba. Aztán túl meleg lett így leettem róla a dolgokat és annyi, meg anyáék hoztak danone roppantsot vaníliásat meg csokisat. A vaníliásat megettem aztán elkezdtem másolgatni a dolgokat meg mi egyéb majd  jöttek tesómék, hoztak finom fánkot amit ők sütöttek. Tök finom volt, meg ebédre megettem a másik pudingomat is majd hajat mostam aztán elmentem tesómékkal takkoba volt ilyen 30 %os szarja aztán vettünk gatyót, majd elmentünk tescoba ott találkoztam Dorinával majd Lidl aztán hazahoztak. Anyumék márt nem voltak itthon mert elmentek valahova. Kb. szét untam kicsit a fejem, msn-en voltam tévéztem meg bealudtam gép előtt. Majd éjfélkor felébredtem elraktam a laptopom és aludtam tovább. Mint kiderült anyumék meg elvileg fél 1kor értek haza. Herceggel aludtam *w* mostanába megint mindig velem alszik... de idióta... kanos xD  Macskáknál most van ez az időszak vagy nem tom de Herceg kanos egész nap kint van meg nem eszik annyira sokat... komolyan dugná meg az egyik macskát aztán nyugodna már le xDDDD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése