2012. február 7., kedd

Na ígértem egy kis mesélést. Kezdeném is, a pénteki napom érdekes volt ennyi amire emlékszem vagyis de megvan mivel itt már délelőtt elkezdett esni a hó mindenkit elengedtek előbb... vagy ezt már meséltem? na mindegy, az előbb azt jelenti,hogy a hatodik óráról engedtek el minket, na mindegy xD.
Akkor hazaértem elkezdtem bepakolni majd jöttek tesómék meg minden akkor apa is hazaért majd tesómék elmentek és mi meg lementünk a végállomásra. A buszom 25-30 percet késett... szarrá fagytunk na mindegy akkor megérkezett felszálltam és egyedül ültem *w*
A buszon tanultam angolt meg zenét hallgattam meg ettem meeeeeg aludtam is egy kicsit. Akkor felértem kis késéssel jött Tomi akk mentünk kocsihoz mert eljött anyuja és elmentünk a Pólusba vettünk Pizza hut-os pizzát. Majd odaértünk Csömörre felvittük a cuccomat majd kajáltunk, pizza felét tudtam megenni xD fincsa volt *w*
Akkor utána nem tudom már mit csináltunk... asszem én tévéztem meeeeg lehet hogy gépeztem is xDDD
Másnap felkeltünk 9-10 körül ja igen előtte való nap semmi hó nem esett na akkor reggel elkezdett szakadni mint állat. Tomi reggelizett én nem ettem majd ebédeltünk... volt grill csirke meg krumpli akk úgy volt hogy elmegyünk ramenezni de aztán mégse mert szar volt az idő. Tekkeneztünk *w*
Meeeeg elmentünk azért sétálni és utána hozták a kutyát is (Zeuszt)
Majd este filmet néztünk meeeeeg ettünk tök fincsa melegszenyót *.*
Aztán alváááás xD mert másnap korábban fel keltünk hogy tanuljunk amiből nem lett sok minden de na, igazából 8kor felkeltünk reggeliztünk vagyis csináltunk melegszenyát majd tanultunk kicsit akkor ebéééééd nyámmmmiii *w* Akkor összepakoltam tanultam egy kicsit majd indultunk el be Pestre akk bementünk árkádba ill. sparba meg kfc-be. Majd népliget aznap vettem kivételesen buszjegyet és jött a busz felszálltam ennyi xD rohadt hideg volt és nem tudom miért de abba ill. mind a két longer szenyámba majonézt raktak nem tom mért mert a longerbe ketchupot szoktak na mindegy, hazaértem ennyi. Hétfőn matek tz..blőee ma meg angol fújj.... xD Buzi mindenki xD vagyis suliba am úgy van h a vidékiek 5 óra után elmehetnek haza... nem ér nem igazság. Meg pénteken írunk euból holnap német tz meg föci felelés, jövőhéten kedden meg kémia doga meg nyelvtan tz... de jó lesz, na mindegy elmegyek tanulni!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése