2012. február 23., csütörtök

Na ma ki lett találva,hogy mik leszünk farsangon.Meg ez a nap mondjuk jó volt, úgy kellemesen letelt kivétel a szokásos két matek óra csütörtökönként. Azt valahogy sosem tudom rendesen kiviselni xD akarom mondani elviselni.
Na mindegy, amúgy farsangon nem mondom meg mik leszünk :P  Na jó de majd.... eccééééé xD
Igazából nem nagy cucc ma lett kitalálva,hogy azon felül lesz-e valami az passz. Húú a plakátot holnap el kell vinni... aztán ki lesz rakva elvileg valahova, majd Zoli(ka) /Jolika :P/ fogja kirakni. ÁÁÁ a mai infó... Haraszti miatt elcsesztem az egész feladatomat meg ez a szokásos Ercsi Mercsizés... ááá kikészít xD de bírom.. infón jól elhülyülünk meg fizikán :P
Nem ragoznám tovább... ma megírtuk a német szódogát amikor hétfőn íratott én mondjuk nem írtam de mindenkinek szar lett nagyon és nem írta be erre egyik drága oszitársunk előhozta,hogy még nem írtuk meg és akkor a tanár megíratta. Az újabb szavakat szünetbe nagyon át se néztem nem hogy a régieket de 5* lett xD meg Petrának is. Szal így megbeszéltük,hogy mi már tudunk valamit xD Másnak karó lett vagy kettes.... el tudom képzelni most mennyire imádják azt az emberkét. Húú remélem holnap nem írunk semmiből mert nem tanultam semmit, de sütöttem palacsintát :3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése