2012. február 26., vasárnap

Húú, péntek. Nos... annyira nem lehet mondani semmit mert igazából nem történt nagyon sok minden. Inkább örültem,hogy túl vagyok azon a napon, mert ott keverték az órákat is mert nem volt a fizika tanárunk meg mi egyéb szóval kavarodás volt. A farsangra meg kíváncsi vagyok,hogy mi lesz mondjuk én összevágtam egy zenét és ki is találtam egy viszonylag nem nehéz koreográfiát, de nem tudom,hogy megmutassam-e. Nem látom annyira nagy értelmét. Meg csütörtökön a német tanár mondta,hogy feleltetni fog és tanuljunk meg egy hasonlót mit ami a tankönyvben van párbeszéd. Hát köszi... az kicsit hosszú meg,hogy tanuljunk meg?! De annak mi érelme ha ő kérdezne úgyis a kérdésre kell válaszolni és nem azt amit betanultam, meg kedden angolból is felelünk szóval asszem tanulhatok szöveget is mert ott meg elég hosszú + szavak vagy tudom is én,hogy mit fog kérdezni. Kíváncsi leszek mert volt,hogy az angol tanár egész órán és akkor nekünk meg kioszt pár feladatot. Na mindegy különösebben nekem az is jó. xD
A hétvége annyira jó hamar megjön de gyorsan elmegy, igaz tegnap szombaton úgy keltem,hogy majdnem elkezdtem készülődni az iskolába xD Van ilyen.
Meg holnap írunk matekból is és hát nem értem nagyon.... + éppen előrehaladok föciben,hogy tanuljak szóval ma meg is kéne tanulni olyan 3-4 leckét. Egy párat kiszedtem és kinyomtatom majd. Jóra kell megírnom azt a tz-t + még a topográfiát is át kell néznem abból mert az is benne lesz a tz-ben. ( a fele az lesz)
Na de most inkább nekiállok tanulni mert sose fogok végezni!!!! =(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése