2012. február 15., szerda

Nátha... még mindig elegem van utálom a náthát. Amúgy tök jó mert ofőm ezen a héten se jön valószínű mert annyira lebetegedett. Ebben az évben eléggé sokat lett beteg. Na mindegy, húú... most nekiálltam a német házimnak angolt már suliba megcsináltam meg van egy kötelező is amiből nekem még vissza van 100 oldal... meglátjuk meddig jutok vele. Jó igaz el tudtam volna olvasni de na mégsem... meg anyum a héten túlórázik meg lehet,hogy szombaton is kell mennie dolgozni ami hááát nem tudom eléggé szar lehet vagyis szerintem na mindegy. Amúgy ez a hét olyan érdekes vagy nem tudom..olyan fura. Meg az idő nagyon megvan kergülve.... szakad a hó, hózápor meg mi egyéb majd eláll.... Meg láttam egy videót ahol 0:47-nél meg 1:54nél villámlik majd dörög.... (http://www.youtube.com/watch?v=rNp37P8cgcA&feature=player_embedded) kérdem én... eddig mikor fordult már elő, hogy havazás közben dörgött és villámlott? Na mindegy, de azért idióta egy időjárás van annyi biztos. A tanárok amúgy annyira jól tudnak időzíteni témazárók terén,hogy az nem igaz.... éppen akkor raktak be egy tz-t hétfőre mikor és azt megelőző hétvégén nem leszek itthon, hát köszönöm szépen,  na mindegy megoldom előre tanulok és kész nem fogok annyit gépezni hanem azt a felesleges időt amit a gép előtt töltök abból napi + 1, vagy fél órát föci tanulására fogom inkább fordítani és akkor simán megtudom tanulni az egész anyagot úgy,hogy ötös tz-t írjak mert kell az 5ös. Meg hétfőre megtanulom rendesen a vaktérképet... azt is fog berakni tz-be meg amúgyis le kéne felelnem a világ városaiból habár nincsen kedvem.... gyorsan telik az idő.... nagyon gyorsan amit nem tudom,hogy jónak vagy rossznak higgyek, na azt hiszem ehhez nem tudok mit hozzáfűzni.  Szívesen lennék már túl az egyetemen is másfelől szívesen maradnék itt most ebben az időben amíg 10.-es vagyok. Fura dolog mi? Nem tudom miért van, meg annyira unatkozok néha hogy az nem igaz... írtam egy spirálba kb. háromnegyed oldalnyi bemutatkozást angolul.... xDDD
Nálam az unalom néha így jön ki, furcsa.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése