2012. február 15., szerda

Barbynak szoktam nézegetni a blogját és kirakott most olyat,hogy lehet cserediákokat fogadni ás megnéztem azt az oldalt. Tök szívesen fogadnék én diákokat.. csak hát hely se van olyan hű de sok meg ja... azért mégse lehetne pár dolog miatt. Utána úgy volt,hogy befejezem a tanulnivalóimat de aztán mégsem mert nézegettem az oldalt és rájöttem,hogy de szívesen kimennék Japánba cserediáknak... most komolyan annyira szívesen elmennék... de ez lehetetlen, meg megnéztem ott az árakat... háááát a japán az egy éves 800 000 alatt biztos,hogy nincs és így már még jobban lehetetlen. Elolvastam egy csajnak ezt a blogját aki éppen akkor írt sokszor amikor Japánban volt... olyan jó volt olvasni.... és ilyenkor annyira tudok irigykedni az emberekre... hajj.... igen van jó pár álmom... >.<'' de mindenkinek van nem?
Szívesen tanulnék japánt megint pedig az utóbbi időben kicsit elment a kedvem tőle de most megint megjött hozzá. A másik meg,hogy elmenjek ill. eljussak egyszer Japánba, Koreába esetlegesen Kínába.... ennyi... a többi nem is érdekel >.<''
Na de mindegy azt hiszem befejezem ezt most :O és nem traktállak titeket az én ,,álmaimmal'' ,,vágyaimmal'' úgyis lehetetlen...>.<''

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése