2012. március 18., vasárnap

Húú vasárnap..és volt nincs hosszú hétvége, ennyiiiii, na mit mondtam,hogy hamar elfog telni?!
 Tegnap olyan hamar elfogyott sajnos a csokim T.T nyuu... kérem vissza, olyan finom volt *.*
Imádom azt a csokit *.*
Na de mindegy, nos a mai napom hááát felébredtem 4:45-kor mert annyira fújt a szél,hogy nem tudtam aludni, és kicsit se volt idegesítő ááááá x'D
Akkor felkeltem tv-ztem meg gépeztem egy kicsit. Majd felöltöztem és elkezdtem tanulni, közben zenét hallgatni meg hasonló, akk ebédeltünk maaajd folytattam a tanulást valamennyire igazából az eu-t jegyzeteltem ki, fáj is a kezem miatta. Most meg föcit tanulok/tanultam csak Adrinak el kellett küldenem az anyagot mert a tanár nem tette fel tanszobára, Magyarország  topográfia... hmm... nem a legjobb de a Dunántúl eddig könnyű mert azt már tudom :DD
Most jön majd Magyarország másik vele, már csak a városokat kell tanulnom mert a megyéket meg a régiókat már megtanultam. Kíváncsi leszek,hogy holnap lesz-e rajztanár mert múlthéten nem volt meg megszületett a gyereke is. Aztán ja, hmm... most még zenét hallgatok és én.. nyarat akarok... T.T Most!!!!


Hi! I'm writing again :D
The week was fast :O Yeah... T.T  I'll go to the school tomorrow... T.T 
Yesterday I ate the white chocolate ( with smarties). The chocolate was delicious  *.* 
The Morning I watched the TV and listened the music but I didn't ate. >.< This is bad, because bad.... xD 
The weather is windy :O very windy :O
I'm learning the geography because We'll write test paper. And I'm listening music. ( Romeo and Juliet music.. >.<)
Bye ^^



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése