2012. március 20., kedd

Lassan, de biztosan telik el a hét. A hétfői napom ha azt nézzük nem is volt annyira nagyon durván vészes. Vicces volt,hogy végül a matekot kint kellett megtartani mert terem csere lett volna vagy mi de kicsit kavarodás volt ezért kint voltunk. Eu-n dogát írtunk, amivel nincs gond de az zavaró h tőlünk kérdezték azt ami bent van a könyvben amit kiosztott a tanár x'D No comment... mert h a könyvbe benne van, csak annyira nem tudják,hogy hol tartunk,hogy meg sem találják xD
A mai napom meg húzós volt kicsit, éneken mondjuk összefoglaltunk és ugyebár aki jegyzetelt és a tanár kérdezte vagy megnézte és megvan neki az összes annak nem kell tz-t írnia és így megvan már neki a tz 5ös. Nekem is így van meg már, így jövőhéten nem kell írnom x'D
Magyaron szokásos helyettesítés, majd törin nem ma írtunk hanem majd pénteken fogunk és még jó,hogy megtanultam így amit ma írtunk csak azt kell majd péntekre megtanulnom. Angolom tök uncsi volt, jajj kémián meg kikaptuk a tz-t.... és 4es lett OO''
Vélemény: Életemben nem írtam még kémiából 4es tz-t szóval büszke vagyok magamra xDDD
Kaptam egy mosolygós fejet is a dogámra xDD
Meg ma dupla tesink volt, már erről írtam,hogy lesz valamikor. Meg kitalálta tesitanár h most osztályozza a röpit amit kér, és így lett egy 4esem meg egy 5öm xDDDD
Jajj meg Dorinával találtunk egy klipet és nagy kééész xD
Egyes részeit nagyon bírjuk xD
Ez az :
http://www.youtube.com/watch?v=itGNQbJwRSk

Szerintem vicces xDDD De nem rossz.
Meg  a 2NE1-Scream számát is szeretem *w*
Na de el is lépek, Mentalistaaaaa megy a tévében >.<
Jajj tegnap néztem a Dr. Csont-ot és baszki 6 perc után raktak be már reklámot.. nem igaz elegem van.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése