2012. március 31., szombat

Nos akkor leírnám e havi utolsó bejegyzésemet.
Nem tudnék sok mindent mesélni a csütörtöki napomról mert inkább örülök,hogy eltelt. Meg a Comeniusos programmal voltak nálunk emberek meg diákok is külföldről. Meg infóból meg szünet után fogunk írni valószínűleg egy kisebb dolgozatot mert hétfőn írunk volna de hát nem olyan könnyű ez az adatbázis kezelés xD
Pénteken meg tökre elvoltunk Adrival lyukasba xD
Dalszöveget írtunk le a füzetébe mert közbe meg zenét hallgattunk szal nagyon jók vagyunk. Pénteken hazaértem meg még visszamentem négy körül a buszmegállóba Ádámékkal dumálni, tök jót dumáltunk :D
Meg aztán hazaértem, játszottam pico-n és megnyertem a ruhát *-* Tök édes, és egy hajszálon múlott a limitált megint de semmi gond, azt hiszem túlélem.
Tök aranyos már xDDD
Na de mindegy, pénteken anyumék hoztak pizzát bár gyros-osat de azért megettem nem kellett kétszer mondani. Meg chipset is kaptam. Akkor ma 10 óra után keltett apum és szórakozott,hogy lefényképez meg hasonló és az ilyet nem szeretem, meg mániája fényképezni mindent mostanában én meg nem szeretem annyira ha fényképeznek engem.
Akkor ma neki álltam a fizika prezimnek mert jövőhéten sulimba téma hét lesz vagyis kb. órákra preziket kell vinni meg ilyenek és a matekot nem rég kezdtem el hamarosan befejezem, meg ma írt angol tanárom,hogy kell angolul csinálni... örülök neki de legalább ezért is ötöst kapunk, meg tudni kell,hogy a téma megvan adva ami az építészet. Aztán érdekes mit ne mondjak, de legalább ezekért kapok ötösöket szóval ennek örülök, és köszönöm Adri a fizikát ;)  ( gondolom érted mire gondolok xD)
Jövő héten csütörtökön megyek fel Pestre, és találkozok pénteken Momcsival *w* aztán ma lebeszéltük,hogy elmegyünk westendbe :D
Asszem elleszünk >.<
Na mára ennyi, mert még befejezem a matek ppt-t holnap meg az angol csinálom meg + remélem a német tanárom nem találja ki,hogy arra is csináljak mert akkor meghalok komolyan xDDD
Irodalomra lehet csinálok ha lehet, de nem biztos meg még a töri kérdéses nálam szóval érdekes... ja meg még a kémia, de lehet a kémiát kihagyom, majd meglátom. Na viszlát :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése