2012. március 28., szerda

Óóó egy fél hetet kell kb. mesélnem. Nos igazából vicces mert hétfőn elkezdtünk már föciből felelni xD
Én nem kerültem sorra bár tudom szal tök mindegy :O
Meg matekon úgy volt,hogy írunk de mégsem írtunk mert valaki ott izélt, hogy nem is volt múlt héten meg nem is érti meg nincs meg neki az anyag stb.... kedden meeeeeg tök jó mert csak 6 órám volt nem volt azon a héten a 7. biosz. Meg összevonva voltunk angolon Annamariékkal, aztán kb. semmit se csináltunk. Ma meg én is ott voltam a TDK-n meg minden, ami 14:30kor kezdődött és 16:45kor lett kb. vége, egy ami tetszett a többi nem nagyon amúgy. Meg agyfaszt kapok a telómmal megint van valami gáz... hát nem igaz komolyan inkább visszavenném a régi telómat vagy tudom is én , de legyen már jó :(:(
Meg Dorinával megvártam a buszát aztán hazajöttem és hazaértem 6ra.... örülök aztán az ebédem meg az uzsim egy narancs lett és szerintem eszek még egyet mint vacsi xD
Legalább egészséges és hizlalni se hizlal na. Aztán neki álltam tanulni a német amúgy tök könnyen ment szóval azzal nem volt most gondom, meg kikaptuk a dogát és meglettem dicsérve mert az egyik legjobb dogát írtam xD (0,5 pontot veszítettem xD) De vicces mert írni kellett párbeszédet ilyen eligazításos dolgot és leírtam hogy Jó napot. Meg tudná-e mondani,hogy hol találom .....-t. ( Guten Tag, Können Sie mir sagen, wo ich .... finde?!)
Erre leírom ezt: Jó napot, Igen, én találom ( Guten Tag, Ja, ich finde)
Fel sem tűnt...xDD mikor kikaptuk akkor és így elkezdtem szakadni xD
Fáradt voltam mert hétfői nap volt az és hát na elnézendő nekem nem?!
Kivételen jajj ennek nagyon örülök megnéztem a matekot és értek mindent, holnap írunk dolgozatot, minden átnéztem a házinak is neki álltam,hogy gyakoroljak egy kicsit és remélem meg lesz az eredménye bár majd kiderül milyen nehéz lesz a dolgozat.
Dolgozatról jut eszembe, annyi minden összejött megint,hogy az nem igaz. Komolyan a tanárok a szünet előtt-re igazítanak direkt minden dolgozatot?! Vázlatolnám a teendőimet OO''
Ezen a héten péntek : kémia felelés és töri felelés lehet, jövőhét hétfő: elvileg fizika doga, Kedd- irodalom tz, szerda-biosz tz, szünet után meg rögtön kedden kémia..... jó persze gimi meg minden de na, soook, a hétvégém tanulással fog eltelni arról nem beszélve,hogy hétfőn föci felelés rendszerint minden órán mondjuk amit egyszer átnézek és annyi mivel tudom aztán ja. Mindenből próbálok javítani, remélem sikerülni fog azért minimálisat is de javítani, muszáj lesz belehúznom. Ma asszem kijavítottam a röpi jegyemet 5re xDDD
Gondoltam megpróbálom ma is hátha sikerül aztán összejött. Na de el köszönök mert megyek narancsééért, és tök finom édes volt, néha szeretem ha kicsit mondjuk savanyú de édesen jobban szeretem *3*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése