2012. március 12., hétfő

Üdv emberkék!
Túléltem a hétfőt, és most az ,,m,, betűm van beakadva, annyira örülök, tényleg nem ártana kitisztítani ezt a fránya billentyűzetet.... de tudjátok kinek van kedve?!
Na NEKEM .... nem xD
Na a mai napomon örülök,hogy túl vagyok bár jobb lenne ha kedd ilyenkor lenne xD 
Mai napom viszonylag jól alakult, matekom kettes lett... meg kikaptuk a föcit ami 5 lett, pedig azt hittem,hogy elrontottam de nem OO''
Neeeeem :o   Azt hittem kettes vagy hármas lesz... áá nagyon örültem ám neki xD
Meg a mai napom úgy hamar eltelt, meg nagy okos vagyok ma délután lett kimosva a tesi cuccom mert hétvégén anyum elfelejtette meg én is, most éppen a radiátoron szárad xD
Remélem megszárad, jajj meg elvileg majd a hónap végén lesz a dupla tesim, de áááá az akkor is kész halál lesz szerintem. Dupla tesi...Oo'' xD
Na a holnapi napot kell túlélnem, meg holnap veszünk cipőt elvileg xDDD remélem xDDD
Nincs kedvem most angolul írni szóval azt per pill hanyagolnám .  ^^''

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése