2012. március 11., vasárnap

Na ismét jelentkeznék. Húú nem igaz ezek a hétvégék mért telnek el ilyen gyorsan már?! Le merném fogadni,hogy a hosszú hétvége is olyan gyorsan el fog telni.... na mibe fogadunk?! x'D
Na szombati napom másik része, hát végül nem nagyon jött össze a tanulás xD
Tesómékkal elmentem bevásárolni meg tesóm kitalálta,hogy vásárol nekünk is csomó mindent mert mindig pasijának a szüleinek szoktak venni dolgokat és kitalálta,hogy most nekünk fog meg segít ezzel... meg,hogy anyumék is eléggé támogatották meg miegyéb. Jó sok mindent vett am :O:O
Durvaaa x'D 
Na hmm... tegnap így eltelt meg Karib 2öt néztem a tv-be.... 22:30 kor lett vége én meg 21:30kor kezdtem el nézni szal nagyon jó vagyok xD
Aztán ma felkeltem ill. akarom mondani felkeltettek 9:10 körül akkor elvoltam tanulgattam meg sütöttem waffelt, du. átjött szomszéd vmit kellett apum gépén csinálni az 5 éves kislánya is átjött addig elszórakoztattam xDD
Érdekes volt mit ne mondjak.
Na aztán tanultam délután és most itt vagyok ^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése