2012. május 2., szerda

Tumblr_m37z7ipcov1r3qvwuo1_500_large 
(Mindig mosolyt tudok csalni az arcodra)

Nos hát hú, a májusi első bejegyzésem ez olyan húú... semmilyen xD Jajj most nézem éppen a legyen ön is milliomost és most aki bekerült ááá vicces. A nevetése meg maga az az ember xD rohadtul szakadok rajta xD
Nem kicsit xD Örülök amúgy,hogy a mai napon is túl vagyok. Bár reggel tesivel kezdtem és valljuk be szívesen nem tesiztem volna mert elvileg magasugrást tervezett a tanárnő de valamit el kellett intéznie azért játszottunk ami kissé érdekes volt na mindegy. Németen dogát írtunk be sem jelentette a tanár pedig általában ő beszokta és nem is tanultam rá semmit, na majd kiderül hányas lesz.Ma még diákközgyűlés volt amit nem részletezek, meleg volt  meg ami érdekelt az az,hogy melyik emeltes csoportokból mennyi indult. Amin nagyon meglepődtem,hogy föciből kettő csoport lesz középszinten :O
Ezekkel kapcsolatba remélem minden úgy lesz ahogy tervezem.... vagyis ahogy jó lenne xD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése