2012. május 3., csütörtök

(,,Az élet bizonytalan. Kezdd a desszerttel!'')

Úgy ennék most vattacukrot *w* de komolyan nagyon megkívántam. Amúgy a mai nap nem volt ám nagy durranás. Hamar eltelt holnap meg ugyebár sportnap lesz. Angol érdekes volt a tanár olyan feladatot amit már megcsináltunk de nem hitte el. Majd utána matek következett közben betévedtek az egyik 12. osztály énekeltek meg minden pont Patty, Ádám meg Bálint volt. Németen a másik osztály volt amin kaptam a fejemre büdös kölnit, és rengeteg vizet, a hajam tiszta víz volt, meg a pólómról ne is beszéljünk + még a melltartóm is. Köszönöm 12.-esek... ja meg persze onnan is ismertem pár embert és vízből tőlük nem volt hiány, remélem meg is fáztam vagy valami...xD
A másik matekot is megszenvedtük a mai nap meg a magyart is és a következő magyarunk május 15.-én lesz ami szerintem vicces. Holnap sportnap mint már említettem, kíváncsi leszek ugyanis most vihar van és a foci meg a kosár kint lenne meg ugye gyalogtúra meg biciklitúra is lesz holnap. Remélem mondjuk nem fog nagyon esni az eső mert akkor nem tudom,hogy mit csinálunk xD
Szombaton meg ballagás amin kötelező részt venni meg díszíteni. 7:30-ra kell menni, nincs kedvem. Szerintem később fogok bemenni vagy valami. Meg ez a mostani vihar.... hajjajj.. dörög villámlik nem szeretem. Félek ilyenkor xD persze, ha társaságban vagyok akkor nincs gáz vagy ha valakit átölelhetek ilyenkor vagy valami na xDDDD
De Herceg idefeküdt mellém :D Szerintem hamarosan amúgy is ellépek aludni.  (22:16 van)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése