2012. június 22., péntek

Aquapark, Mozi, Pest, Csömör és mi egyéb

Na vasárnap miután sikeresen bepakoltam akkor elindultunk a végállomásra. Oda is álltunk szokásosan a 10-eshez majd jött unokatesóm ( Bea) és mondta,hogy ott a másik busz azzal menjünk, mert ugyanakkor indul mint a másik csak ez időben és időben be is ér. Kevesebben voltak rajta, maradt még pár hely, de ez így jó volt. Kellemesebb volt, minthogy késtem volna rengeteget. Az egész utat végig beszélgettük és nagyon elment az idő. Aztán beértem találkoztunk Tomival, majd Bea el is lépett a villamoshoz mert neki úgy könnyebb elmennie haza.( Mert fent dolgozik de hétvégente haza szokott jönni, meg egy lakásba van a másik két unokatesómmal)
Mint kiderült kocsival megyünk Csömörre. Először úgy volt, majd változott arra,hogy metró meg busz és végül kocsi maradt xD
Beértünk vacsiztunk majd felmentünk és én tévéztem meg megnéztem egy két dolgot gépen. Másnap már nagyon korán felébredtem. Kb. 6-7 körül, felkeltettem Tomit de visszaaludt így bekapcsoltam a gépét aztán leszedtem a Black Rock Shooter animét aztán abból megnéztem 3 részt, majd reggeliztünk és elkísértük anyuját Auchanba. Majd kajáltunk egy szenyót és mentünk Mogyoródra. Először csak egy medencébe mentünk aztán elkezdtük próbálgatni a csúszdákat. Valamelyik nagyon nem tetszett mert lassan ment meg minden xD
A másik meg, húúúú az meg jó volt de nem láttam semmit a rengeteg víztől xD
A kedvenceim az a három csúszda volt amin ilyen matraccal vagy mivel mentünk. Azt imádtam *-*
Nagyon jó volt :D Megvettünk két képet is és hááát az egyik nem publikus de a másikat berakom:
Vicces volt xDDD
Aztán zárás előtt eljöttünk,  jó volt, meg jó meleg is volt az idő. Este vacsiztunk asszem, de nem vagyok benne biztos xD
Meeeg ittunk bacardit is 
Dinnyés volt *-* imádom a dinnyés bacardit. Akk este még tévéztem meg gépeztünk. Este alig tudtam elaludni, melegem volt és minden bajom volt. Tomi mesélte,hogy valamelyik éjszaka (már nem emlékszem melyik éjszaka) egyszer csak felkeltem és elszámoltam 6ig visszafeküdtem majd tovább számoltam még valameddig. Ez azért eléggé vicces xD
Na de másnap  vagyis már keddnél járok, felébredtem szerintem 8 körül ami mindenképp jó.  Majd kajáltunk, meg elvoltunk délelőtt. Tekkeneztünk is arra emlékszem. 13:20-as busszal mentünk be Pestre, majd Árkádba kicsit nézelődtünk meg vettük kfc-ben krushers-t és átmentünk utána Sugárba a moziba. Megvettünk a jegyet, meg a kajánkat.


Én popcornt ettem, bár utána láttam,hogy volt Madagaszkár menü amihez ilyen tök aranyos poharat adtak és nekem is olyan keeellett volna :(  ( neeeem nem hétfőn leszek 17 xDD)
Majd be is mentünk, ja igen a Madagaszkár 3at néztük meg 3D-ben ls wáááá *-* nagyon tetszett *-* Imádooom *-*
Majd utána járkáltunk Árkádba meg sugárba. Bementünk Matchba  én vettem ott egy müzli szeletet meg egy cini minis szeletet meg találtam fincsa szőlőcukrot. Jövünk ki, látjuk 17:51... na akkor az 50es Csömörit már nem érjük el. Megyünk azért a buszmegállóba látjuk még csomóan szállnak fel, majd már csak egy ember jó akkor fussunk xD
Sikeresen elértük a buszt. Majd beértünk, vacsira spagettit ettünk majd tekkeneztünk, meeeg Chriswellt néztük, épp aznap este tartott live-ot :D
Másnap felkeltünk... bepakoltam a cuccom, tekkeneztünk, gépeztünk majd indultunk is a buszomra. Meg előtte kaptam még egy könyvet a szülinapomra amit akkor vettünk meg és wááá szeretem *-*
Nem hittem volna,hogy egy ilyen könyv tetszeni fog. Buszon olvastam el 70 oldalt belőle a két óra alatt xD
http://www.alexandra.hu/scripts/cgi/webshop.cgi/GetBook?SessionID=3C032827198669080D358711D69CAA32FF25D1CCFC7D8179BULDEOTQRBBHOBUHBASMBICBXPGITVBYPMA1A2424FC86B28D764DB4D38A06A289F046FF3B5EB34CF23BEF41617C865788992AC35&TabSheet=book&Page=1&SrcWord=A%20szukkubusz%20dala&SrcField=sf&SrcCategory=&CategoryID=A8H&BookID=720988&GotoBook=True&Price=&CBStock=Checked&CBDiscount=&LastDays=20&navsource=kereses    ez az a könyv)
Majd apum kijött elém, akkor este még segítettem neki meg ettem jégkrémet. Tegnap bementem fél 12-re tesómhoz a munkahelyéhez, mert vittem neki egy -két dolgot majd elmentünk rossmanba ahol vett magának cuccokat meg vettünk nekem is spray-t mert már kifogyóban volt. Majd még benéztünk az egyik ruhaboltba meg elkísértem még a happy pizzához ahol vett magának pizzát meg nekem is vett ilyen kicsi szeletet és siettem haza nagyon. 40 fokban a 30 perces utat 15 perc alatt tettem meg. Hazaértem, megettem a pizzámat de annyira melegem volt,hogy lazán egy melltartóba meg bugyiba ültem itthon xDD
Majd még ettem kaját amit anyum csinált készülődtem és mentem is a buszra amivel lementem a fősuliig mert találkoztam Adrival. Tesómnak még odaadtuk a két német szótárt amit kért majd Adrival sétáltunk, beszélgettünk meg minden. Lassacskán felsétáltunk a sulihoz, még előtte beváltottuk a csoki pappírunkat is, majd átöltöztünk és ettünk. Az évzáró nagyon hosszú és unalmas volt, mint általában minden évzáró. Osztályfőnök átadta a bizonyítványokat majd 18:30kor lett normálisan vége. Adrival még elidőztünk a wc-ben xD Meg beszélgettünk meg ittunk, meg telefonáltunk stb... megvártam apuját míg odaér sulihoz majd eljöttem haza. Gépeztem, meg ettem jégkrémet és bealudtam a gépnél. Már megszoktam magamtól, szokásom ...xDD
Ma reggel meg fél 7kor arra ébredtem,hogy dörög az ég... szóval azóta fent vagyok. Befejeztem a Black Rock Shooter animét, meg ettem csokit és most itt vagyok :D
Örülök,hogy legalább egy kicsit enyhült az idő. Ja és végre sikeresen tudom normálisan használni a tumblr-t. Örülök is a fejemnek. Most már kicsit gyakrabban használom mint eddig xD
Ha valakit esetleg érdekel:  http://erika0625.tumblr.com/

Day 7: egy dal amit utálsz:
http://www.youtube.com/watch?v=kffacxfA7G4 
(ezt ki se rakom rendesen xD)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése