2012. június 23., szombat

Tegnapi nap még annyira elvoltam délután,hogy elkezdtem ebayen nézelődni. Annyi minden jó cuccot találtam,hogy az nem igaz *-*
Leginkább ilyen kis noteszeket néztem meg hasonló és úristen *-* olcsóért találtam tök jókat *-*
Kár,hogy nem tudok rendelni ebayről :( Tominak meg nem mondom,hogy rendeljen már nekem ezt meg ezt meg ezt....
Majd még délután jöttek tesómék, gazdagabb lettem még két pólóval meg ettem melegszenyót, + este anyumék rendeltek pizzát mert most volt nem tom hány %-os kedvezményünk is.
Aztán olyan fél 1 körül sikeresen elaludtam majd felébredtem fél 10 körül azt hiszem. Nagyon meleg van. Sikeresen lelöktem a székről az éppen működő ventilátort a lábammal 3x egymás után. Tehetséges vagyok. Remélem minden sikerülni fog amit nyárra tervezek.. na meg a nyári munka is... elvileg megvan de aztán kitudja :O
Ha nem jön össze megbaszhatják magukat... U.U
Na de mára ennyi lenne, ill. délelőtt-re majd maximum még délután vagy este írni fogok szerintem.
Tegnap leváltottam nálam a design-t. Remélem nem lett annyira szörnyű :'D

Day 8: egy dal ami folyton beleragad a fejedbe


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése