2012. június 3., vasárnap

Első júniusi bejegyzés :DD

Ritka pillanatok másodika,hogy ennek is adtam címet. Mondjuk most tudok is mesélni azt hiszem, a pénteki nap kicsit szar volt. Suliban kb. punnyadás meg minden akk itthon este egyedül voltam. Másnap felkeltem előbb tanultam meg ettem mert anyumék hoztak epret meg cseresznyét
Olyan finoooom volt, meg akkor gépeztem és annyi elkezdtem készülődni majd apum levitt az állomásra mert Adri busza előbb ért be meg minden mert mentünk ki Szedresbe. Felszálltunk a buszra majd így Adri kb. uccsó pillanatban,hogy itt kell leszállni, áá mondom de jóóxD
Fanniék már vártak minket, akkor elgyalogoltunk hozzájuk odaértünk lehuppantunk az ágyra majd Adri kajált Annamarival meg elkezdtünk agyalni a híradós felvevős videón és elkezdtünk összerakni bár a végén a Hakuna Matata-nal akadtunk le xD
Mikor odaértünk Fanni rögtön kértek enni, inni?! Mit kértek?! xD
Akkor átöltöztünk megírtuk a szöveget a híradós izéra majd elmentünk egy szééép kinti helyre és felvettük. ( 3x elpróbáltuk és 15 videó lett...xDDDD)
Majd utána elkezdtük a többit de közbe meg előtte is jó sok baromkodás volt xD Előjött a Las ketchup arra így letoltunk egy táncot xD meeeeg.... jajj selena gomez klipbe belenéztünk és fúúúj xD én lefikáztam kicsit,hogy néz mááá' ki xDDD
Meg még jó pár videót megnéztünk. Maaajd ettünk mert Fanni hozott mindig vmi kis finomságot nekünk xD
(Köszönjük Fanni) Vicces volt, mert ott volt Fanni gépe, Fanni sulis laptopja, Annamari sulis laptopja meg az én saját laptopom és  így ezeken dolgoztunk. Kettő képet csináltam is.

Fanni ágyából jó nagy kupi lett xD Van ott minden, lapok, az én laptopom táskák meg minden xD
Akkor így még elindultunk,mert Adri ment vissza Szekszárdra épphogy elérte a saját buszát értem meg jött Bence és kimentünk hozzájuk. A kutyájuk az Artúr 6x megakarta baszni a lábamat... x'D de szó szerint úgy átkarolta vagy mit csinált a lábammal és ja.... nagy nehezen sikerült leszedni majd becsukták. Bence tesójának a kislányával Nórival meg játszottam egy kicsit, olyan kis aranyos *-*
Majd eljöttünk Szekszárdra és el kellett mennem velük tescoba mert engem meg nem raktak ki közbe xD
De kaptam cserébe chipset meg joghurtot xD
Majd ideértünk hozzánk tévéztem gépeztem meeeeg minden tesómék elmentek én meg olyan éjfél körül lefeküdtem aludni. Ma sikeresen felkeltem kilenckor és tanultam ettem gépeztem tévéztem cicáztam tanultam ittam ettem és most itt vagyok. Jövőhéten osztálykirándulás *-*
Várom már :D

Day 3: Az első dal amit valaha hallottál  ( jóó nem emlékszem annyira de amit mondjuk régeeeeeeen hallottam XD, ezt nagyon szerettem kisebb koromban és most is imádom és még megvan kazettán szóval elég régen hallottam először :)  )


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése