2012. május 31., csütörtök

Utolsó májusi bejegyzés

Na ez megérdemel egy címet, de nem tudom miért csak úgy. Szerdán volt kompetencia és elvileg nekünk kicsit ünnepélyesen kellett kiöltözni, nálam az takarta,hogy ott a suliban átvettem az ingem xD
Majd elkezdődött a kompetencia, ofőm nem volt meeeeg a föci tanárunk volt bent. A szövegértéssel nem volt bajom meg azzal kezdtünk a matekkal annál inkább bár az sem volt annyira vészes.
Ma meg első órán angol volt és feleltünk, persze én feleltem először, izgultam is mondjuk és végül 5ös lett. ( Nem Momo nem vagyok stréber xD)
Aztán a többi óra eltelt, anyum beszélt ofőmmel,hogy utolsó  órámról engedjen el a tesóm diplomaosztója miatt, elengedett és be sem írt hiányzónak. Tök kedves volt meg minden, még gratulált is a tesómnak. Meg volt a kajálás, tök finom volt a kaja. A desszert nem volt rossz de túl édes volt sok volt benne a dió és volt benne aszalt szilva vagy mi amit én nem szeretek. ( nem vagyok finnyás és válogatós xD)
Holnap végre péntek, bár igen sok dolgom van mert előre tanulok meg szombaton megyek ki Szedresbe mert csináljuk a töri versenyt. Remélem mindenből meglesz az a jegy amire számítok.Örülnék neki nagyon.

(30 napos dal kihívás)
Day 2: Az első dal, amit hallottál a kedvenc előadódtól  ( elgondolkodtató :O hmm... nincs már annyira kedvenc előadóm de most akkor marad a régi aki volt)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése