2012. június 14., csütörtök

(Ilyet szoktunk csinálni csak sajttal a tetején és wúúú *-* tudnék most ilyet enni *-*)

Rohadtul unatkozok, és éhes vagyok és punnyadok egész nap. A mai nap angolon filmet néztünk.. angolul angol felirattal xD  (James Bond)
Matekon tanár elkezdte kijavítani a dogákat... én arra semmit nem tanultam így görbült épp hogy xDDD
Nem javított volna és nem is rontott volna  a jegyemen szóval oly mindegy volt már nekem. 
Akkor infón elkezdtünk nézni egy filmet aminek a magyar címe: A szív bajnokai. Matekon rávettük a tanár,hogy folytassuk és még magyaron is folytattuk meg föcin is. Nagyon tetszett a film *-*
Nem vagyok benne biztos, de lehet,hogy igaz történet alapján készült, de nem tudom xD
Hazahoztam még a suliszekrényből a cuccaimat bár a kulcsomat nem fogom vissza adni xD
Kíváncsi leszek a holnapi napra. Jéé és hamarosan szülinapom :DD
11 nap múlva *-*
El sem hiszem am,hogy 17 leszek.... enyhén hihetetlen számomra, mert rohadtul nem érzem magam annyinak xD
Ez eléggé vicces szerintem xDD


Day 5: egy dal amitől sírni tudsz


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése