2012. június 11., hétfő

Na megvolt az osztálykirándulásunk. Arról mesélek most szerintem.
Nos méééég előző este szerdán nagy nehezen de sikerült bepakolnom, bár már akkor soknak találtam a cuccomat és egyre jobban kezdtem azt érezni,hogy lehet nem lesz elég nagy az a táska. Másnap még fogat mostam meg az ilyesmi dolgokat ( spray, parfüm, hajvasaló stb...) bepakoltam a táskába és nagy nehezen de elfértem, bár plüsst nem tudtam vinni :(
Elindultam 7:15 körül miszerint biztosan ezzel a sok cuccal éppen hogy ki fogok tudni érni a buszmegállóba... ht kiértem 7:22-re ami fura. Elkezdtem zenét hallgatni majd még igaz késéssel, de megérkezett Dorina busza. Odamentünk a sulihoz majd leraktuk a cuccunkat és megérkezett a busz. Dorina már előre foglalt nekem helyet pont jó helyen. Elindultunk és volt légkondi a buszon, mondjuk nem a legmodernebb busz volt, de erre az alkalomra megfelelt. Elkezdtünk beszélgetni, ettünk meg zenét hallgattunk. Sokszor meghallgattuk most az egyik nagy fav. számunkat:
  Nem tudjuk miért, de valami nagyon tetszik ezen nekünk. Nos odaértünk kb. 2 óra volt az út. Kiskundorozsmán volt a szállásunk ami a Sziksósfürdőben volt, egy ilyen kis stranc vagy camping szerűségben. Miénk lett a Mókus 10-es ház. ( a legutolsó) [ mindenki oda járt cigizni xD]
Így nézett ki kívülről, na ez nem a miénk volt hanem a legutolsó.
Belülről így nézett ki mikor még nem rendeztük át:
Mondjuk nekünk volt még mosdókagylónk aminek tudtam örülni, de a fiúknak zuhanykabinjuk is volt ami köcsögség volt és kész. Lepakoltunk meg kipakoltunk és a szekrényünk ajtaja le volt szakadva, DE nekünk Narnia-s szekrényünk volt xD
Ugye,hogy jó? xD Mondjuk kipróbálni nem próbáltuk ki sajnos, nem hinném,hogy működött is volna de mindegy. Majd rá kb. 2 órára elindultunk be Szegedre. Bementünk egy kiállításra, meg a dómba és a zsinagógába. Dorinával pózoltunk párszor.
Miközben mentünk át valamelyik helyre, először is osztogattak ingyen colát. Meg volt egy pékség, ahol nagyon aranyos kis figurás mozogtak és nem hagyhattuk ki,hogy ne csináljunk már azzal közös képet szóval muszáj volt :D
Mert mi pózoltunk a zsinagógában is :DD
A dómot sem szabadott kihagyni. 
Miután mindent megnéztünk akkor utána volt jó pár óra szabadidő. Mi úgy gondoltuk,hogy elmegyünk az árkádba. Megkérdeztünk egy nőt ,hogy merre kell menni,mert ofő eléggé hülyén magyarázta xD ( menjetek jobbra majd egyenesen és ott vagytok xD)
A nő elkezdett utcákat mondani nekünk mire mi mondtuk,hogy nem vagyunk Szegediek majd mondta,hogy felszállhatunk arra meg arra a buszra és eljutunk.. ahha kössz majd persze mi fogunk buszra költeni. Megkérdeztünk egy emberkét aki jól magyarázott, majd még egyet bár Adri nem akarta a helyes pasit megkérdezni így egy öregebb emberke maradt, majd odataláltunk sikeresen. Elmentünk sparba ahol vettem üdítőt, gumicukrot meg rágót. Aztán elmentünk kfc-be és vettem kaját mert nem maradhatott ki az ,ebéd'' meg a,úgyis éhes voltam. A szegedi árkád elrendezése nagyon hülyén van amúgy xD
Mert Szeged és mert Árkád és kfc és ha KFC akkor zabálás xD
Majd végeztünk akk vissza a gyülekező helyre és mentünk vissza. Amúgy nagyon berágtam azon,hogy páran nem tudtak oda leülni ahol az elején és lazán elmentünk 10 percre és odaültek. Basszák meg ilyenkor baszki.. oké,hogy pár embernek állni kellett( de azok úgyis ültek) de akkor is... szemét parasztok....
Majd visszaértünk a szállásra kajáltunk majd pihentünk és átöltöztünk bikinire és mentünk fürödni. 20 percet voltunk ott és a tanárok mondták,hogy ki kéne jönni xD
Kijöttünk elmentünk lezuhanyozni ( bikinibe) xD majd megcsináltuk a hajunkat és elmentünk Dorinával léghokizni 4-0 nekem.
Átrendeztük a szobánkat:
Mert jól nézett ki a szobánk. Hajnalba valamikor lefeküdtünk, de szegény Adrit nem hagytuk nagyon aludni. Másfél órán át baromkodtunk egy sort xD
Másnap felkeltünk valamikor 8 körül, kómás fejjel elmentünk reggelizni majd vissza és hamarosan indultunk is. Elkészültünk meg minden, és go Szeged. A városi kvíz volt és ja valamennyire megcsináltuk majd elmentünk kajálni, persze előtte eléggé lejártuk a lábunkat.
Elmentünk Árkádba, először kajáltunk kfc-ben xD
Majd utána elmentünk Árkádba. Dorina meglátott finom guszta fánkokat és vettünk. Az enyém kókuszos volt és belül csokik. Vettünk innit, gumicukrot és kiszemeltük,hogy hoznak dinnyét szóval ilyen nagyobb szelet dinnyét vettünk mind a ketten. Majd go vissza buszhoz és vissza Kiskundorozsmára. Kb. 14:00-ra érhettünk vissza, a kfc-ből is maradt valamennyi azt is elhoztuk xD
Átöltözünk elmentünk strandolni miközben ott faltuk a dinnyét. Utána meg kimentünk a vízből megszáradtunk és akartunk aludni de miután épphogy sikerült valamennyire elaludnunk mindig megzavart valaki. Kurva jó volt mondhatom. Elmentünk kajálni és kb. olyanok voltunk mint a mosott szar x''D
Majd utána a nap többi részében olyan húú de nagy dolog nem történt. Zolikával léghokiztam és mondta,hogy ő milyen kurva jó meg minden. 9-4re elvertem először majd nem fogadta el ezért játszottunk még egyet, de azt már ő fizette. Nos 9-5re veszített xD
Maaaajd még kártyáztunk meg hajnalba valamikor lefeküdtünk, történt egy két dolog de azt itt nem szeretném leírni... eléggé gázos nem nekem de na. Egy embernek meséltem vagy kettőnek akinek sok mindent elmondok és ennyi sajnálom. Másnap felkeltünk, reggeliztünk meg összepakoltunk és irány a vadaspark.... hááát gyorsan mentünk rajta végig meg vettünk twister jégkrémet. Aranyos állatok voltak, csak nagyon fáradt voltam és melegem is volt. Miután végeztünk akkor elindultunk haza fele. A busz eléggé szarakodott mert pl. bekapcsolt a fűtés is x''DDD 
Hazafele utat nagyjából átaludtam majd hazajöttem és gépeztem. Másnap kipakoltam meg mi egyéb.... Ma pedig az utolsó hétfőmet kezdtem a suliban.Kissé unalmas volt ám, meg fizika tz-m karó lett x''D, de még nem írta be szóval reménykedek,hogy nem fogja így 4es leszek xD
De ááá úgy sincs olyan nagy mákom :(:(
Matekból írtunk amit leszartam mert nem ront és nem javít a jegyemen szóval oly mindegy. Angolt kéne Tominak elmagyaráznia nekem mert eléggé hát hogy is mondjam... KURVÁRA NEM ÉRTEEEEE, XD
Na asszem ennyi, kész folytatom a filmet amit elkezdtem nézni.


Day 4: egy dal amitől mindig mosolyogsz

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése