2012. június 28., csütörtök

Jóóó estéét, jó időben írok mi? xD
Ja amúgy ezt a 30 napos dal kihívásos cuccost nem fogom már tovább csinálni mert meguntam. Hát igen ez ilyen. Na, de most leírom először is a tegnapi napomat. Igazából unalmasan indult, elmosogattam itthon majd anyum hazaért és mennem kellett orvoshoz meg az apeh-ba. Előtte rá írtad Kardosra és gondoltam,hogy elhívom nehogy már egyedül kelljen mennem. Igen volt olyan hülye,hogy eljött velem xD
Orvosnál kicsit kellett várni majd megkaptam azt a lapomat, aztán apehnál ki kellett töltenem valami hülye lapot, azzal szórakoztam egy kicsit mire rájöttem,hogy mit is kell normálisa beírni és a többi XD
Majd megvolt akk leültünk dumálni, majd újvárosba is dumáltunk és aztán haza jöttem.
   A mai nap meg anyum megkért,hogy reszeljek le fél kiló sajtot mert ma sajtos pogit sütött dupla adagot. Meg ma is elmosogattam, meg elkészültem majd indultam is. Megint sikerült 5 perccel előbb odaérnem, de hát én már több esetben mindig kicsivel előbb érkezem. Akkor begyalogoltunk az egyik cukrászdához, de aztán rájöttünk,hogy mi nem akarunk abba menni így elmentünk a másikba, ahol joghurtos lime tortát ettünk. ( nem tudom, nem volt rossz de nekem nem is ízlett annyira)
Sétáltunk, majd bementünk cba-ba és és vettünk jégkrémet amiből kispórolták a pálcikát túl rövid volt és a jégkrém gyorsan olvadt. Majd leültünk a buszmegállóba és beszélgettünk, és odaadta a szülinapi ajándékát amit kaptam tőle. (Pocky-t kaptam *-* ennél jobb ajándék nem is kellett volna mert nagyon imádom a pocky-t *-*)
Olyan finooom, és tök sok van benne *-*
Majd hazaértem akkor segítettem még anyumnak a pogiban majd végeztünk és ettem a pogikat eléggé rendesen, most fáj is a hasam. Holnap megyek ki Szedresbe tesómékhoz *w*
Szombaton jövök haza, szóval szerintem majd szombaton este fogok írni :)

4 megjegyzés:

  1. A pocky hozott minket össze :33

    VálaszTörlés
  2. úúúúú tényleeeeg *w* emlékszem :D idén októberben lesz 2 éve :O :DDD akkor lassan két éve boldogítjuk egymást :D

    VálaszTörlés
  3. Emlékszem, h kaptam tőled 2 darabot és azzal mentem ki bejárat elé és lógott a számból és kint meg lecsócsálta Gaara xDDD
    juuujjjj igeeen *-* Hosszú esztendő telt el xD

    VálaszTörlés
  4. aztííí mi mindenre nem emlékszel :D
    jaja hosszú hosszúúúú esztendők :D jó sokat dumálunk azért egymással *w*

    VálaszTörlés