2012. június 30., szombat

Nos hát pénteken reggel felkeltem,ettem pogácsát meg apum reggel beszélt valamit ami fontos lett volna, de nem jegyeztem meg, mert fél álomban voltam és akkor sosem jegyzek meg semmit. Végül ő keltett fel telefonon majd elmondta még egyszer a dolgokat. Elkezdtem reggelizni és anya telefonált,hogy be kell mennem a melóhelyre kitölteni pár lapot meg mi egyéb. Nagyon örültem neki mondhatom. Előtte még felhívtam Adrit, meg megettem a maradék pogácsámat majd felöltöztem és mentem is. Kitöltöttem meg utána a titkárnőhöz mentünk ott is ki kellett töltenem kettő lapot, majd utána eltévedtem xD
Nagyon jól tolom mi? xDDD
De aztán sikeresen visszataláltam segítséggel >.<
Aztán haza jöttem, ez az egész igazából meg volt egy óra alatt, akkor beszéltem tesómmal aki előbb el tudott jönni és bejött hozzánk majd elkészültem és mentünk is a buszra. A buszon nagyon meleg volt, de egy jót beszélgettünk. Odaértünk Szedresbe akkor csináltunk rizst meg halrudacskákat és nyámmmiii volt, igaz én elvileg nem szeretem a halat, de az ilyet megeszem, meg rájöttem,hogy azt a rántott heringet vagy mit azt is megenném ha valaki kiszedné belőle a szálkát xD
Majd utána Evelin, Barbi meg én elmentünk Nóriért az oviba (Barbi Evelin[tesóm] pasijának a nővére és az ő gyereke a Nóri)
Először hozzám futott, nagyon kis cuki volt, utána meg feltöltöttük a kis medencéjét vízzel, meg közbe rám feküdt, de nagyon kis aranyoska volt. Majd utána vacsiztunk, tesómmal csináltunk olyat,hogy bagettet felvágtuk kis karikákra akk megpirítottuk majd fokhagymával meg kentük, egy kis olívaolajat raktunk rá, majd szalonnát de olyan nem zsírosat vagy sonkát meg paradicsomot meg sajtot és ráolvasztottuk a sajtot. Természetesen az enyémen nem volt paradicsom. Majd aztán felmentünk tévéztünk gépeztünk és aludtunk. Én a földön aludtam, sokszor felébredtem majd mikor Bence [ tesóm pasija] elment 5kor dolgozni akkor rögtön be is feküdtem, de amikor tesóm kelt fel akkor felébredtem majd döglöttem az ágyban meg tévéztem. Előző este meg született jó pár érdekes kép a részemről, majd megmutatom azokat de most lusta vagyok és biztos,hogy nem fogom xD
{ de köcsög vagyok már :O }
Aztán lementem reggelizni, Evelin akkor már lent volt, ettem epres cini minist és rájöttem,hogy én szeretem a tejet ha valami elveszi a tejnek az ízét, mert ebben az epres cucc elvette, mert azt tudom,hogy magában a tejtől hányingerem lesz vagy valami és akkor elmondhatnám,hogy Ich kotzte xD (én hányok xDDD)
Utána felmentünk tesómmal beszélgettünk tök sokat, majd ebédeltünk ami paprikás krumpli volt és tök finom volt. Utána ismét beszélgettünk majd kiültünk a hinta ágyra és olvastunk meg beszélgettünk,meg Bencével hozattunk twister jégkrémet és olyan finom volt. Csináltunk pudingot. Baba piskóta, vanília puding, ribizli, csoki puding, babapiskóta, csoki puding majd ribizli.  Nagyon finom lett szerintem. Majd aztán lassan  indulnom kellett, a busszal beértem 10 perc alatt + 10 perc míg haza gyalogoltam ami vicces volt.
Hazaértem gépeztem, nem volt itthon senki. Anyumék hazaértek akkor még Simbával játszottam meg durva volt szomszéd kutya és a macskánk meg is karmolta a szeme fölött elég rendesen majd szóltunk apumnak és átvitte, de durva volt. Alapból is ilyen harcias, + kölyke is van még jó,hogy harcias és szembe száll a kutyával, de azért durva volt.
Később vagyis nem rég meg csináltam magamnak melegszendvicset, tiszta finom lett.
Na de majd még holnap írok, meg hozom a képeket :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése