2012. július 4., szerda

Hétfőn kezdődött nekem ugye a meló. Telefonomon is állítottam ébresztőt meg Adrival megbeszéltük,hogy telefonon keltjük egymást. Nos én se az ébresztőre se Adri csörgetésére nem ébredtem fel,csak amikor anyum jött be a szobámba akkor keltem fel. Nagyon jó volt mondhatom, mint egy mosott szar... elkészültem anyum bekísért majd meló. Én a sorra vagy hova lettem rakva ahol 7en dolgozunk összesen. Első nap hát nem ment olyan jól, sőőőt x'D
De a mellettem lévő két sráccal jól összehaverkodtam. Jókat baromkodtunk közben. Alig vártam mondjuk,hogy vége legyen a napnak és kb. így telt el a tegnapi és a mai nap is. Ma sikerült 1500 olyan kis szart csinálni így többet kerestünk. Kíváncsi vagyok azért,hogy fog eltelni ez a hónap... van egy nő akit nagyon rühellek O.O
Nagyon köcsög vagyok?! Remélem nem. Amikor jövök haza mindig akkor 14:00 van és annyira melegem van, ma mikor jöttem haza azt hittem,hogy sosem érek már haza, nagyon melegem volt. Reggel bezzeg nincs ilyen problémám. Ma csináltam ilyen sütit, ami hááát nem is tudom, kezdem megutálni a tejfölt. xD
Nem hinném,hogy fogok belőle olyan sokat enni, ma tuti,hogy nem fogok. Na de most megyek mert segítek apumnak + Lénának viszek friss vizet.
Remélem ma normálisan tudok majd aludni. *-*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése