2012. július 15., vasárnap

Na pénteken nem írtam, de szerintem akartam. Pénteki napom nagyon gyorsan eltelt sajnos. Jó volt Patrikkal meg Attilával, pénteken is alakítottunk a beszélgetéseket illetően. Kár,hogy már nem fognak jönni... :(
Kivel fogok beszélgetni? :O Nem tudom :(
Aztán úgy volt,hogy mégsem megyünk Siófokra szombaton, Attila ki is röhögött mert fogadtunk xD
Meg beszéltünk még tesómmal és sikerült rábeszélni,hogy menjünk le szombaton. Aztán még egy talit megbeszéltem Kardossal és dumáltunk jó sokat, jó vele beszélgetni aztán hazajöttem, majd másnap keltem fél 7kor. 7:10-es busszal mentem ki Szedresbe majd tesómékhoz.
Kb. 8kor elindultunk, jókat beszéltünk majd oda értünk mint kiderült fizetős lett a parkoló és a pénzt otthon hagytuk így kerestünk egy automatát. Visszamentünk leparkoltunk és láttuk,hogy hát nincsenek sokan. Kajáltunk majd bementünk a vízbe ami akkor még nagyon hideg volt. Kijöttünk egy idő után és napoztunk inkább aztán mikor később visszamentünk már jóval melegebb volt, meg az emberek is egyre sokasodtak.
Vettünk lángost, napoztunk meg palacsintát is vettünk amit többet biztos,hogy ilyen helyen nem veszünk..
18:00 körül jöttek már a felhők és nagy szél lett, elkezdtünk átöltözni meg amúgy is akkor akartunk kb. haza indulni. Bementünk mekibe még haza fele. Aztán én sajtos mcroyal menüt kértem és várni kellett modnta a csávó,hogy kihozza. Eléggé sokat kellett rá várni mire kihozta de adott ajándékba egy olyan almás pitét vagy mi az. Tiszta jó már xD
Majd hazaértünk, aztán még kicsit gépeztem majd lefeküdtem aludni és sikeresen aludtam fél 12ig xD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése