2012. július 11., szerda


Nem igazán írtam, vagyis írnék de nincs annyi időm meg lusta is vagyok meg elég fáradt. Ugye már melózom és azért nem a legkönnyebb fent maradni délután meg mindig fejben tartani,hogy írjak szóval bocsánat. A hétfői napom nagyon lassan telt el, meg Patrikék nem jöttek aztán délután még írtam Patriknak jól elbeszélgettünk, meg írtam,hogy unatkozok erre írta,hogy csináljak pudingot. Miatta annyira szívesen ettem volna,hogy anyumék úgyis mentek bevásárolni, ezért hozattam velük. Másnap csodálkozott,hogy most komolyan vittem neki, de hát na, kedves vagyok :D
Mai nap is fárasztó volt meg jó szar is ha azt nézzük, bár jól elszórakoztunk, Patrikkal is meg Attilával is jót beszéltem. Bár ma Attilával kicsit többet, Patrik meg ma szerencsésen rálépett a lábamra mikor odavittem neki a tollamat.. XD hát kösz mondom xD én tollat viszek te meg rálépsz a lábamra?! XD
Meg a mai nap volt egy olyan pillanat amikor szakadtunk xDDDD Kééész volt xDDD
Jó így a munka velük :D vicces,hogy most is inkább velük dumálgatok mint mással, de jó ez xDDD elszórakoztatjuk egymást XDD
Meg hazaértünk anyummal akk ettem és 15:33-tól kb. 19:10-ig lazán aludtam, nos vihar készülődik szóval tuti nem fogok tudni aludni (Y)
Szépen néz ki mondhatom (L)
Meg ma ettem még a maradék pudingból egy jó adagot mire anyum kijelenti,hogy csinált túrógombócot... :/ most is hívott vacsizni de már nem tudok enni... és az a szar,hogy alig eszek már főtt kaját :S
Napi egyszer kéne mert nem lesz ez így jó.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése