2012. július 12., csütörtök

Úgy gondolom,hogy írok most is egy keveset, vagyis igazából leírom a mai napomat. 4:30-kor sikerült felkelnem, gyorsan hajat vasaltam, sminkeltem ittam kávét felöltöztem meg minden ilyesmi amit általában az ember szokott reggel csinálni. Elég hűvös volt az  idő így pulcsit is vettem, ja meg elkezdett szakadni az eső amint elindultam anyummal, de volt esernyőnk. A nap unalmasan indult, de aztán egyre jobb lett, Patrikkal és Attilával vagyok nagyon el a munkában. Jókat nevetünk, ma kikészítetteeeek vagy inkább mondhatjuk úgy,hogy fárasztottak. Egész nap ezeket hallhattam: szupiii, yeeeeeah, Hey apple! Whaaaaaat's up?! Can you do this?!.... és a többi xDD
Ezzel kikészítettek, meg fel akartak idegesíteni, nem nagyon jött össze nekik.  Aztán a vége fele meg már kicsit komolyabban is elkezdtünk beszélgetni, de inkább Attilával beszélgettem, nagyon rendesek am :O
9 napja ismerem pedig csak őket :O
Na mindegy x'D
Tegnap meg összekaptam Tomival... kezd kicsit már mondjuk elegem lenni vagy nem tudom... meg a távolság is kezd valahogy már... na értitek, meg most melózom mire hazaérek fáradt vagyok stb... -.-''
Meg ma pl. azt se tudom,hogy mi van vele.. tudja mikor érek haza semmi, mondjuk én sem rögtön léptem fel msn-re mert nem gondolhatok mindig mindenre... na mindegy nem gondolkozok ezen, hamarosan amúgy is megyek pudingot csinálni :DD

Na mindegy, mondjuk júliusba szerintem nem fogok Pestre menni, mert időm sincsen a pénzről nem is beszélve.
Szombaton lehet megyünk Siófokra vagyis az elvileg biztos, de azért az idő itt is közbe szólhat.










Impossible :/  ( hehe csak én értem x'D)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése