2012. augusztus 8., szerda

Üdv emberek! Tegnap miközben a telómmal szórakoztam még este lefekvés előtt, észrevettem,hogy én Harkányban egyik este csináltam képeket amiket most megosztok veletek. Evelin fényképezőjével csináltam jó képeket.. de hát az nem áll rendelkezésemre szóval ami a telómon van azokat tudom csak mutatni.
Életkép az asztalról xDD

Életkép Bencéről xD ( háttérben RÓZSASZÍN matrac xD)
Életkép a grillről ami épp sül.
Ennyi lenne amit meg osztok veletek és mivel több értelmes kép nem volt ezért nem is tudnék többet. Viszont megmutatom még,hogy amikor dolgoztam reggel néha napján milyen szép volt az ég. (5:00 és 5:15 között kb.) és mert reggel mikor dolgozni mentem nem volt jobb dolgom,mint ,hogy lefényképezzem. x'D





Szerintem szépek *-* nekem tetszik *-*
hmm... azon gondolkozok még mit tudnék mesélni. Tegnap este nagyon este xD már ma hajnalban végülis néztem a Kínost és a 6. részig volt meg a második évad nos a 6. résznél a felirat nem volt jó vagy nem tudom, de nem tudtam megnézni, de szerencsére ma neten megtaláltam felirattal és megnéztem. Zsófi azt mondta,hogy 9.-én asszem akkor jön ki a következő rész és wúúú már nagyon várom. Meg ma elkezdtem németezni. (I'm stupid.. yes I know xD)
Mondjuk jövőhéten kell jobban belevágnom a németbe,hogy horvátba tudjak pofázni ahol az angolt nem értik meg és inkább németet használnék. x'D
Apám meg egyik nap jön,hogy leszedtem neked egy olyan programot vagy nem tom mit amivel tudsz tanulni egy kicsit horvátul. De aranyos,hogy gondol rám, de kössz inkább a német xD
Mondjuk az angolt is át kellene majd néznem, szóval így még kb. az utolsó 2-3 hétben lesz dolgom, furcsa ezt írni, mert ez azt jelenti,hogy hamarosan suli. Inkább lenne július eleje inkább dolgozom..xD
Hehe munka, hajj de jó is volt kivétel a koránkelés... x'D
Tetszett így utólag bele gondolva, igaz volt olyan nap,hogy majdnem ott aludtam el meg minden, de azért elmondhatom,hogy jó kis egy hónap volt az. :)
Nem beszélve a fizetésről, ami jó lenne ha már megérkezne Q.Q
Tudnám díjazni az az igazság. x'D
Na de nincs is más mondandóm szerintem mára, sziasztok

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése