2012. augusztus 6., hétfő

Mint már említettem augusztus 1.-jén mentem Harkányba. Viszonylag hamar oda is értünk és tesómék már vártak minket. Majd elmentünk a nyaralóhoz és az Evelin rögtön elkezdte sütni a palacsintát. A babgulyást megmelegítettük majd ettünk palacsintát is nutellával. *-*
Jött egy cica is oda egy cuki kis vörös fehér akivel eléggé jól összehaverkodtam, rögtön először engedte,hogy megsimogassam :O
Majd utána meg már el is kezdtünk készülődni és mentünk a strandra. Lepakoltunk majd mentünk is a vízbe, az Evelin meg elhozta a rózsaszín matracunkat amit bevittünk a vízbe. Az elején a Bencével nagyon tiltakoztunk,hogy azt a szart ne hozza már el aztán kurva jól elszórakoztunk vele. Ki volt vetítve az olimpia így azt is néztük. Én kezdtem éhes lenni így vettünk kaját, Evelin meg Tomi pizzát ettek és dupla húsos hambit Bence meg sajtos tejfölös lángost ami sokkal olcsóbb volt mint a Balcsinál, mert itt 400 volt asszem a Balatonon meg valami 600 valamennyiért vettük, szóval az utóbbi az kész rablás.
Majd összefutottam Dorinával is, aztán beszélgettünk majd mi meg mentünk már vissza és neki álltunk grillezni, de előtte még Tomival elmentünk sparba venni üdítőt meg Bencének cigit. Majd én elkezdtem utána felvágni a zöldségeket a salihoz, Tomi meg Bence közben alkoholizáltak. Majd nem is tudom olyan 10-11 körül este el is készült a vacsink. Utána Bencével elmentünk biciklizni majd utána kártyáztunk, olyan éjfél körül aludtunk. Reggel nem emlékszem már,hogy mikor ébredtünk, főztünk virslit majd csináltunk az ebédhez fűszeres krumplit. Megebédeltünk majd mentünk is a strandra, ugyanaz a program, meg jól elvoltunk azért. Aztán utána este mikor eljöttünk vissza, akkor ismét grilleztünk, ismét kártyázás majd lefeküdtünk. Másnap meg reggel olyan háromnegyed 8 körül az Evelinnel elmentünk péksütiket venni, megreggeliztünk, elnéztünk még a piacra körül nézni meg a sparba majd ennyi volt. Délután busszal haza majd még anyumékkal tescoba mentünk majd végre sikeresen haza értem.

Most meg annyira melegem van, és az egész napomon szét unom a fejem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése