2012. szeptember 11., kedd

Igen, ez az. Befejeztem ma a kötelező olvasmánynak a kiolvasását. Ma röpke két óra alatt sikerült is teljesítenem, habár azért ennyi idő, mert közben kijegyzeteltem is fejezetenként, vagy amikre volt osztva na. Ma amúgy nyelvtanon kikaptuk a tollbamondást, rájöttem,hogy van még min javítanom. A mai matek órán gyakoroltunk elég sok feladatot, nekem nem ment az összes a legjobban, de hát ez van nem tudok mit csinálni, jövőhéten meg még dolgozatot is írunk aminek igen jól kéne sikerülnie. Majd hétvégén gyakorolok és kiszenvedem én azt a jó jegyet. Nem szeretnék idén is 3-as lenni matekból. Miután végeztem mindennel akkor felléptem msn-re és rám írt egy olyan személy akire nem számítottam. Nem részletezném nagyon, habár nagyon gondolkozom már egy két dolgon, de még nem tudom mi lesz. Na mindegy, terelem is én most ezt a témát, mert nem igen fontos. A mai nap délután voltam Adrival a városban, először cba-ba mentünk. Adri vett magának kaját én meg anyumnak újságot, majd bementünk kettő fodrászcikk üzletbe, ezután pedig az egyik könyves boltba ami zárva volt majd a másikba ahol nem volt az a könyv ami kellett volna és azt mondta a nő,hogy majd jövőhéten menjek be, ez úgy fog kinézni,hogy apum fogja megvenni. Most éppen Barátok köztöt nézek, vicces mi? Unatkozok kicsit szóval most ez is jó. Fel is kéne öltöznöm + bepakolni meg végre sikeresen lefordították a Kínos következő részét. Leszedem a feliratot és nézem is rögtön. Az emelt angol tanárom úgyis azt mondta,hogy magyarul ne nézzünk, és ez a sorozat még ki sem jött magyarul. ( szeptember 16.-tól fogják vetíteni az mtv-n a második évadot)
Na de szerintem mára ennyi, ~

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése