2012. szeptember 14., péntek

Olyan hamar eltelt ez a hét szerintem,hogy az nem igaz. Örülök is neki mondjuk. Amúgy furcsa meg hát durva is az,hogy például szerdán még lazán elmentem rövidnadrágba aztán csütörtökön meg hosszú nadrág,  pulcsi...
Annyira nincs kedvem semmihez, minden olyan furcsa.
Most nézem éppen a Gyanú árnyékábant. xDDD
Vicces,hogy ezt nézem mi? :D
Amúgy nagyon bizonytalan vagyok eléggé sok dologban. Meg most meggyújtottam egy füstölőt is. Eukaliptuszos. Azt hiszem mondjuk,hogy ezeket hangulat szerint kell vagy tudom is én de mintha valahol ilyesmit olvastam volna, de hát a franc tudja. xD
Ma anyumék hoztak chipset *w* nyámm nyámm nyámm *-*
Meg anyum kapott ilyen csokit ilyen tojások amik belül töltve vannak vodkával, tojáslikőrrel vagy konyakkal. Nagyon finom, a vodkás a legfinomabb.
Holnap jönnek ebédre nővéremék, meg du. elmegyünk nézni kabátot így őszre vagy valami mellényt. Habár ez még nem biztos, majd ez is kiderül holnap.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése