2012. szeptember 23., vasárnap

Most megnéztem gyorsan,hogy mikor írtam utoljára és mint rájöttem hétfőn. Esélytelen,hogy elmeséljem a kedd-csütörtöki napomat, mert semmire sem emlékszem, de ez most komoly. Vagyis hát halovány dolgok esetleg lennének de amúgy ennyi nem sok. Pénteki nap nem is alakult annyira rosszul, németen mondjuk dogát írtunk, angol az unalmas volt számomra nem is kicsit, magyaron feleltünk, és etikán meg filmet néztünk. ( A sziget) Nem néztük még végig, de nekem nem is nagyon tetszik az az igazság és az etika tanár azt mondta,hogy végig nézzük. Hurrá!
Pénteken haza értem ettem, anyumék meg elmentek itthonról és aztán jöttek nővéremék velük elvoltam,de nekem meg még készülődnöm is kellett mert 18:00-kor találkoztam Kardossal a sulinál. 15 perces késéssel megérkeztem, de ő is késett szóval így is én értem oda előbb. ( szokásomhoz híven, mert mindig kicsit előbb megyek most ugyebár nem jött össze de mégis)
Majd sétálgattunk, körülnéztünk szüretin majd leültünk aztán mondta,hogy sétáljunk fel Babitshoz mert elvileg ott lesznek Zolikáék, odaértünk erre kiderült,hogy a kis Tesconál vannak, akkor odamentünk. Ott volt Zita, Flóra, Kiss, Bence meg Kardos ja meg én. Majd kimentünk grófpálra ahol eléggé jól elvoltunk. Utána még elmentünk edda koncertet nézni aztán akkor még megláttam egy olyan személyt miközben sétálgattunk akit.. hát nem mondom azt,hogy nem szívesen láttam volna, de mindegy is. Ja meg Zolika leöntötte a térdemet sörrel..xD
Majd Kardossal leváltunk a többiektől, vettünk kürtöskalácsot sétáltunk összefutottunk a haverjaival majd olyan fél 12 után elindultunk újváros fele. Elkísért egy jó darabig, ami jó is volt. Jót beszélgettünk. Másnap sikeresen felkeltem fél 9kor már majd anyumék elmentek én meg egyedül voltam itthon, kiporszívóztam nálam, majd Adri hív,hogy mégse jön szüretire [előtte felhívtam,hogy jön e vagy valami...] akkor utána rá 5 percre megint hív,hogy mégis jön és 13:40-re ér be a vonata. ( ekkor volt olyan 13:05 körül, persze én még sehol sem voltam készülődés ügyileg] aztán abba maradtunk,hogy ha beér akkor induljon el felénk és majd összetalálkozunk. Készülődtem és volt,hogy 2 percenként felhívott Adri valami miatt. XD
Majd összetalálkoztunk, körülnéztünk vettünk jégkását.. majd a gyülekező helyre mentünk. Megkaptam a pólómat is amit rendeltem és nagy nehezen, de elindult a felvonulás. A mi sulink utolsóként vonult, nagyon kellemes volt mondhatom. Na mindegy, utána Kardos, Zolika, Kiss meg én felmentünk Kardoshoz majd utána boltba majd leültünk beszélgetni. Aztán csörög a telefonon nézem,hogy Betti az [ volt osztálytársam aki még előző nap a kis tesconál észrevett és megbeszéltük mára,hogy összefutunk]
Aztán a nagyszínpad mellett volt kb. 10-15 perc alatt oda is értem, mert kicsit messze voltunk. Nagyon jót beszélgettünk, majd jött Adri is ők megismerték egymást és így jót beszélgettünk. Adri egy kicsit ellépett mi meg addig elmentünk kajálni és találkoztunk egyik volt osztálytárssal ( Nándival) majd később még egy volt osztálytárssal ( Dáviddal) majd mi mondjuk elléptünk utána, kimentünk a garay térre beszélgetni, Adri meg evett. Majd elindultunk vissza fele és akkor összetalálkoztunk Betti haverjaival akiket sikeresen meg is ismertünk. xD
Majd így mondom Adrinak,hogy mondom jó lenne összefutni Patrikkal, vagy poén lenne vagy valami ilyesmit mondtam és baszki ők meg ott sétáltak át a zebrán. Sikeresen észrevett, habár ha nem vett volna észre biztos odaszóltam volna neki vagy tudom is én. Beszélgettünk egy kicsit ( + Adri olyat mondott amit nem kellett volna.. de már mindegy, nem is haragszom rá, csak így visszagondolva hülyén jött ki xD)
Majd Betti így felénk fordul és kérdezi,hogy osztálytárs és akkor én mondom,hogy nem hanem akivel nyáron együtt dolgoztam és akkor bemutatom neki meg mellette állt így egyik haverja ( többi mögötte xD) és így mondanám,hogy ő ki bár nem ismertem... és így nyújtja a kezét jólvan akk neki bemutatkoztam, de olyan meleg volt a keze..xD az enyém jéghideg, semmi gond. Ja igen a nevére nem emlékszem. Vagy Dávid vagy Dani vagy valami mást. De értitek, Patrik mondja,hogy látott tegnap csak én nem néztem oda azért nem köszönt stb... xD én meg azért nem köszöntem, mert azt hittem nem figyel... jól megoldottuk.
Meg találkoztunk egy nem kívánt személlyel akivel régen jóba voltam most már... nem bánom,hogy nem beszélek vele nagyon, de észrevett minket és ha nem köszönök akkor nem is köszön, na meg az a köszönés amit levágott, szánalom. Majd Betti elment mi meg Adrival még beszélgettünk nagyon sokat, majd vettünk közösen kemencés lángost amit a pasi elvágott nekünk, majd hív Kardos,hogy menjünk már ki grófpálra stb.. jó akkor kisétáltunk ott elvoltunk de aztán jöttünk is vissza, meg el is jöttünk, mert Adriék engem elhoztak haza. Vicces volt én Adri ölébe ültem. xD
Pénteken 00:15 körül értem haza tegnap meg 11 körül, jó volt így. Haza értem megnéztem a Kínos 12. részét majd aludtam 9:55-ig amit nem értek. Előbb feküdtem le mint pénteken de tovább aludtam. Na hát a fene tudja,hogy ez miért volt.
Azt kell,hogy mondjam örülök,hogy Kardos pénteken lerángatott és nagyon jó volt a pénteki és a szombati napom is nekem nagyon tetszett. Most kicsit egy téren megvagyok kavarva megint mire pont elfelejtenék mindent, most megint az összezavarodás. Nem hiszem el,hogy amúgy ez történik, mindegy igazából nem próbálok foglalkozni ezzel csak nem tudok nem foglalkozni. Na ezt jól megaszontam, na mindegy. Szerintem ennyi mesélés bőven elég volt. A mai napom nagyon unalmasan telt, meg nem szeretem a hétfőket, mert akkor a legnehezebb a táskám :'(
Na jó éjszakát mindenkinek! ( tuti nem tudok még aludni.. holnap hulla leszek (Y) és 8 órám lesz, jajj de jó)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése