2012. szeptember 17., hétfő

Jó estét! Gyorsan gépelek valamit,hogy meséljek megint szerintem, mert még van egy két vers amit lehet,hogy nem ártana elolvasnom, így is holnap,hogy ha beérek még át kell néznem a matekot mert írunk belőle holnap.
A hétvége olyan gyorsan eltelt megint, mint amire természetesen számítottam. A mai napon első két órám emelt angol volt, dolgozatot írtunk. Jajj,de örültem neki, habár tudtam mindent, remélem jól is szóval no para. Harmadik órám német volt ahol dolgozatot írtunk és egy szót ami jó volt áthúztam és beírtam a rosszat, kicsit se voltam utána ideges áá dehogy.
Negyedik órám magyar amin röpdolgozatot írtunk O.O
Kicsit meglepődtem, na jó nem kicsit, hanem nagyon.
Ötödik órám történelem volt aminél paráztam rendesen,hogy ne feleltessen és ne most írjunk. Szerencsémre mind a kettőt megúsztam, habár ennek ellenére szerdán dolgozatot fogunk írni a két leckéből ami pontosan a spirál füzetembe 8 oldal. Meg fogok halni mire én azt normálisan megtanulom, de muszáj lesz nincs mit tenni.
Hatodik biológia volt, ott semmi sem történt. A füzetemet sikeresen itthon hagytam szóval még el kell kérnem valakitől az anyagot. Hetedik fizika ami rémálom természetesen. :/
Új tanár nem nagyon szimpatikus nekem, de az az egy dolog tud vigasztalni,hogy ez az utolsó évem fizikából.
Utolsó órám tesi volt amin játszottunk és jöttem is haza. Elegem van a mai napból és még verseket is el kell olvasnom párat, és rohadtul elegem van, meg már most kezdem érezni néha,hogy sok ez a heti 6 óra magyar. Mondjuk Bálinttal aki mellettem ül még mindig nem beszélünk nagyon sokat, de majd valamikor kommunikációba elegyedek ( van ilyen szó? XD) vele és ja.
Valaki mentsen meg ettől a héttől, holnap már kedd. Jajj de jó, de szerdán is lesz fizikám. Q___Q

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése