2012. október 30., kedd

Már tegnap is akartam volna írni, de aztán valamiért nem nagyon jött össze. Mesélnék most a halloween-ről.
Szombaton suli után haza mentem, majd vissza 16:50 körül értem oda a Bélához. Majd felgyalogoltunk a tanyához, de durva volt az egyik helyen volt egy nagy kutya és a kapu vagy kerítés kisebb volt mint a kutya, vagy ugyanakkora (?!) de így lazán át tudta volna ugorni. Na mindegy. Felértünk akk lecuccoltunk majd kiültünk, meg volt tökünk. Egy igazi meg egy nem igazi. xD



Tiszta aranyosak voltak :D
Ja meg a két fajta kilátást is lefényképeztem.

Kicsit szar mondjuk a minőség, mert már sötétedett. Am este nagyon durva volt... kicsikét félelmetes volt ha kimentünk. Ja és elkezdett esni az eső, meg Gábor begyújtott a kályhába de az meg elkezdett füstölni. XD
Szóval inkább levittük a hősugárzót. Megvolt azért a jó hangulat, dumálgattunk, hülyültünk, meg ettünk. Barby hozott sake-t amit Japánból kapott, mi megkóstoltuk a 60-65%-osat. Szerintem jó szar volt, furcsa, meg nem is tűnt annyi százalékosnak.
Aztán az este további részén fent  voltunk. Fél 11-től körül-belül éjfélig twistereztünk, utána meg póker ment. Én inkább csak néztem, mert nem tudok pókerezni és kicsit kínainak tűnt, meg már álmos voltam. Pattyval megtaláltuk a legjobb helyet ahol aludtunk. xD
Kényelmes volt és nekünk semmink sem fájt reggelre, meg ettünk reggel nutellás kenyeret. *-*
Nyámm, majd Pattyval elindultunk a Béláig ahol érte ment a pasija én meg haza gyalogoltam. De am nagyon hideg volt reggel, meg szakadt az eső.
Aztán haza értem és így ennyi. Kicsit szar lett a kedvem, ja meg anyummal megcsináltuk a kínai édes savanyú mártásos csirkét, szerintem szar lett. Ebből a knorr-os rafinériából csináltuk, nekem nagyon durván nem ízlett. Nem is ettem belőle, csak vasárnap. Bőven elég volt.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése