2012. október 27., szombat


Na most kivételes módon nem este írok. Ez is csak azért mert hamarosan megyek el itthonról, mert hát egy halloween-i tanyapartyba xD buliba nem tudom,hogy írjam vagyok hivatalos. Kíváncsi vagyok milyen lesz, remélem jó. Amúgy a mai napnak nem volt sok értelme, bementünk suliban mi ott voltunk az activity-nél utána meg elmentem tánc szőnyegezni is, de az a vicc az egészben,hogy nem engedtek el minket.. de egy csomóan elmentek és utána meg nem akartak elengedni minket,mert ott kellett maradni az eredményhirdetésre is. Na mindegy, dél körül haza értem azért sikeresen, gépeztem meg ebédeltem és ennyi. Meg elküldtem most két embernek is a házikat akik kérték. Viszont egy dologban rohadtul elegem van... de mindegy is, nem foglalkozok vele. :O


30. Kik voltak a legnagyobb hatással rád, és miért? 
Furcsa egy kérdés, és az az igazság,hogy nem tudok rá válaszolni. Mert olyan nagy hatással nem volt rám senki sem. Szóval ez a kérdés most hát igen... :O
Ja és ez az utolsó kérdés. xD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése