2012. november 19., hétfő

Annyi minden dolgom van és oly kevés az idő. Tegnapi napom is olyan hamar elment és szinte semmit sem csináltam. Tanultam, ettem, mosogattam, gépeztem és így ennyiből állt az egész napom. Este elkezdtem olvasni Madách Imre: Az ember tragédiáját. Muszáj volt hiszen mára kellett volna, de mégse ma kérte, de mindegy én tegnap elolvastam. Igaz három színt kihagytam belőle. :o Túl hosszúnak tűnt.
Amúgy sikerült pár dolgot beszereznem. Megmutatom :)






Púderecset ami ilyen kinyitható vagyis hordozható. Így akár megyek valahova könnyedén el tudom vinni magammal, nem úgy mint majd szerintem az alapozó ecsetemet. xD
Ezen kívül lett csizmám is.
Most is még bejöttek ezek a kicsit régebbi fajták, de nekem ez valamiért nagyon megtetszett és hát miért ne? :D
Deichmann honlapján nézelődtem és találtam egy magassarkút ami annyira tetszik *-*
Ez az egyik amit néztem neten ami tetszik.
  Ez sem rossz, ez is tetszik, mondjuk feketében jó lenne.
Amúgy így nézegetem a bokacsizmákat és felmerült bennem az a kérdés,hogy miért van olyan kevés lapos talpú? Mert magassarkúban szerintem suliba nem járnék annyira sokat meg minden szóval ja. Na mindegy, még néztem párat de attól megkíméllek titeket.
Ez pedig egy sötétkék garbós blúz. Illetve kardigánnak írták. Nagyon tetszik ez is. Ékszerrel szerintem fel lehet dobni kicsit jobban is.
Hát ennyi lenne a szerzemények. A cípők amit deichmann honlapján néztem az csak egy kis érdekesség.
Amúgy a mai napon az első két emelt angol órámon nem volt tanár, az elsőre jöttek helyettesíteni, de az igazából nem ért nagyon sokat, a másodikon nem volt senki. Majd az egész nap úgy gyorsan eltelt. Tesin kosaraztunk és nem részletezem inkább. Amúgy a mai napon most nemrég sikeresen elküldtem a művészettörténet házi dolgozatomat, meg éppen most írok a fizika dolgozatomat is. Remélem mind a kettő jól sikerül.
Holnapi napom kész.. mivel volt órarend változtatás ezért holnap 7 órám lesz és a keddi tesim ami kéthetente van átkerült péntekre ( fasza..) meg a mai bioszom került csütörtökre a csütörtöki magyar pedig holnapra. Tehát holnap lesz szokásosan dupla matekom és dupla magyarom is jajj de jó. Szerdán meg dupla törim meg dupla magyarom. Szóval nagyon jól megcsinálták ezt az órarend változtatást. Na mindegy, most szerintem elköszönök, mert van még pár dolgom. Majd még jelentkezem :)

2 megjegyzés:

  1. Your blog looks so cute! I love the flying flowers!

    VálaszTörlés
  2. Thank you very much :)
    I saw your blog, and the blog is beautiful. *-*

    VálaszTörlés