2012. november 22., csütörtök

Hello!
Azt hiszem itt az ideje,hogy meséljek egy kicsit. Most mondjuk álmos vagyok..kivételesen megint. Szerintem amint megírtam ezt a bejegyzést akkor el fogok menni aludni. Holnap reggel még át kell néznem az irodalmat. Ma Dorinával neten találtunk egy tök jó ilyen webkamerás oldalt és itthon még szórakoztam azzal irodalom tanulás közben.
Megvolt azért a hangulatom és a kedvem hozzá, látszik nagyon. De hát ilyen ha elvagyok azért közben. :D
Ma amúgy megint begöndörítettem a hajam és amint kész lettem kb. nem kis idő múlva nem is volt már olyan szép, mint ahogy az elején és ez nagyon idegesít, jó persze nem fújtam rá hajlakkot még.
Nagyon várom a 8.-át. Zsófival megyek fel Pestre.
Ja igen, szerdán megnéztük a média házi dolgozatokat és ötöst kaptam rá.  Megmutatok pár képet. :)


Tanárnak amúgy a középső kép tetszik nagyon, meg az utolsónál mondta,hogy látszik,hogy merész voltam, mert nem vágtam le a képből semmit és így fényképeztem meg minden. Amúgy a második nekem is tetszik. Majd még szerintem fogok fényképeket készíteni, mert nekem tetszik meg minden, meg gondolkodtam,hogy még stop animációs videót is fogok csinálni, habár az nagyon sok idő és most kevésbé vagy ennyire időm akár mire is. Kicsit el vagyok foglalva mostanság megint. Sok a tanulnivaló na meg hétvégén is lesz bőven. Ennek ellenére örülök,hogy holnap péntek, nem tudom miért. Azon gondolkozok amúgy,hogy el kéne néznem majd a rossmanba, talán holnap vagy jövő héten, de inkább holnap mennék el szívesen. Lehet kérek még apumtól pénzt, mert a pátriába is el akarok menni tollat venni. A kedvenc tollam kifogyott 2 hónap 17 napos használat után. Majd aztán kiderül mennyire lesz kedvem elmenni, meg költekezni, amit valljuk be nem nagyon szeretnék. Amúgy a hetem nem volt olyan vészes, mint hittem. A mai nap is elég jól sikerült. Dorinával is elvoltunk suliba, szegény Adri kicsit nyűgös volt, de megmutattam neki egy videót és azon nevetett szóval király vagyok. :D
Amúgy ez a videó volt:


    Én is nagyon röhögtem ezen a videón, és már csomószor meghallgattam most ezt a zenét, szerintem nagyon kis aranyos.
Vissza térve a mai napra, a biológia óránk is jó volt, írtuk a vázlatot majd gépeztünk, így váltakozott egész órán. Földrajz fakton meg nem írtunk, örültem is neki annak ellenére is,hogy tanultam rá. Jó osztályfőnökin meg a lyukas órába de na az is valami. Ma meg kikaptuk a töri dogánkat társadalomismereten, mert ugyanaz a tanár és ötös lett. Nagyon örültem neki és hétfőn felelünk, remélem nem én. Mostantól igyekszek mindenre normálisan készülni és így remélem meglesz majd mindennek az eredménye.
Most valahogy tudok örülni annak,hogy holnap nincsen első két órám, nem tudom miért. Igaz általában felkelek ugyan akkor de akkor is valamiért sokkal jobb érzés.
Mellesleg még valamit nagyon le akartam volna írni csak kiment a fejemből. Mondjuk most eszembe jutott más, a Deichmann-ba vett cipőmnek annyi, és kb. 1 hónapot alig használtam, apum meg mondta,hogy nem megyünk el Paksra, mert felesleges, mert majd hogy nem a benzin annyi mint a cipő és inkább ad pénzt és akkor veszünk valamit itt Szekszárdon, szerintem mondjuk a Humanicba kéne majd elmenni.
Anita ma elhozott nekem négy filmet, amit nagyon köszönök neki. Tegnap sikerült 11-kor este lefeküdnöm,mert Kardossal beszélgettünk skype-on ami úgy néz ki,hogy nekem be van kapcsolva a kamerám meg minden, de neki csak mikrofon, mert kamerája nincsen.
Azt írtam,hogy ma nem volt matek tanárunk? Gonosz vagyok.. de nagyon örültem neki,hogy nem volt.
Na most eszembe jutott még valami, ugyebár mint említettem,hogy megyek fel Budapestre december 8.-án és, ha minden akkor Zsófi elkéri apujától a kamerát szóval kamerázni is fogunk. ( Ajánlom :D )
Na de mára szerintem ennyi lenne, mert jó lenne azért 23:00 előtt lefeküdni, vaaaagy nézni How I met your mother-t... de most inkább aludni, habár az utóbbi lehetőség nagyon vonzz, de nem lehet. xD
Jó éjszakát mindenkinek! :)   ( Esti agyhalálhoz tökéletes szerintem : D   http://image.noelshack.com/fichiers/2010/30/1280489094-jackswagger_jv.swf     <<< nyugodtan rákattinthatsz, ez nem olyan félelmetesen előre ugró fej aki ordít.. semmiképp nem raknék ki olyat, mert azoktól én is kivagyok)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése