2012. november 28., szerda

Nem hiszem el,hogy ennyire ki megy a fejemből a suli miatt a blog és este már ilyenkor olyan fáradt leszek,hogy nincs időm sem energiám,hogy írjak. DE! most igyekszem valamit mesélni.
Hétfőn volt német oktv amit had ne részletezzem. Ennyi, keddi napomon angolból kapásból feleltem, jó mondjuk tudtam és ledaráltam neki 6 percben kb. a szöveget... ( 6 percig folyamatosan beszéltem angolul :O) majd németen meg szódolgozatot írtunk.. ja ami a vicc,hogy a tz-m 74%-os lett és 3as.. mert a százalékok ( 40,60,80,90) << -.-''
Na mindegy. A mai napom meg jó volt, szerencsére töriből nem én feleltem, de hétfőn dogát fogunk írni.. hurrá. 8-át nagyon várom már. Hajjajj de jó lesz *-*

2 megjegyzés:

  1. Thanks,for the follow.^^
    Follow you back on gfc.

    VálaszTörlés
  2. Thank you, for the follow :)
    Your blog is beautiful. The new outfit post very good :) I like the green sweater *.*

    VálaszTörlés