2012. november 1., csütörtök


Tumblr_mctu46uhqm1recdf5o1_400_large

Üdv!
Ismét jelentkezem, első novemberi bejegyzésem. Nem sok minden történt, igazából majdhogynem semmit sem csináltam.
Arra keltem,hogy nővérem telefonált és,hogy megbeszéljünk pár dolgot. Aztán végül megbeszéltük,hogy Szedresben kilyukasztják a fülemet. ( mert összeforrt)
Majd utána kiporszívóztam itthon még nálam tegnap meg ma anyum megkért,hogy náluk is. Majd ettünk, délután elvoltam, majd jöttek nővéremék. Kimentünk a temetőbe majd haza jöttünk. Utána elmentünk tesómékkal mekibe kajálni. Jól be is kajáltam. Majd haza értem és így ennyi. Éppen Zsófival beszélek. :)
Amúgy az elég vicces,hogy ha éjfél körül fekszek akkor még fél 8-kor sem vagyok reggel álmos, bezzeg ha előbb akkor meg tudnék délig aludni. Valaki fejtse már meg miért van ez. XD
További szép estét! ~



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése