2012. november 2., péntek


Itt ülök a meleg szobában és Harry Pottert nézek az rtl-en. Azért jó vagyok. A mai nap sütöttem palacsintát. Sikerült tanulnom is végre. Majd délután elmentünk lidl-be meg tescoba meg még benéztünk apum munkahelyére is. Majd hazaértünk szakadt az eső, én a kocsiban maradtam majd mentünk Harcra a temetőbe. Nagyon hideg volt, akkor már nem kicsit fáztam. Utána benéztünk még keresztanyámhoz is, ott ettünk buktát ( fincsi volt ) A palacsinta is finom lett amit csináltam. Aztán amúgy haza jöttünk és ennyi. Gyorsan lezuhanyoztam jó meleg/forró vízben.

Mást amúgy nem tudok nagyon mesélni. Egyeztetnem kell még nővéremmel a füllyukasztással kapcsolatban.
El sem hiszem viszont,hogy ilyen gyorsan el telt ez a hét. Hajj és utána a következő az a téli szünet lesz. Olyan messze van. Másfél hónap körül-belül. Na jó nem rinyálok itt nektek.
Szép estét!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése