2012. november 10., szombat


Üdv mindenkinek!

Épp a tv2-öt nézem. A Made in Hungaria című film megy, ami fura, de nagyon szeretem. Ritka az ilyen,hogy én egy magyar filmet nagyon szeretek.
Amúgy a mai napom nagyon gyorsan elment. Egész éjjel nem nagyon tudtam aludni, szóval az éjszakám nagyon szar volt. 8-kor felkeltem majd megreggeliztem és készülődtem is a buszra. Anyum kikísért a buszmegállóba és mentem is Szedresbe. Majd elvoltunk így délelőtt, meg elmentünk ugyebár füllyukasztásra. Jajj nagyon féltem tőle, de szerencsére nagyon nem volt vészes. A hangjától ijedtem meg kicsit, de egyáltalán nem fájt, szóval örülök nagyon. Négy hétig kell minimum bent maradnia ennek a fülbevalónak, vagyis minimum december 8.-ig.
Kaja után németeztünk, majd még filmet néztünk. Utána az Evelinnek meg a Barbinak is megcsináltam a haját, után meg készülődtem és éppen lépünk ki a kapunk mikor látjuk,hogy jön a busz...szóval futhatta a busz után, kellemes volt nagyon. :'D
Majd haza értem ettem és most itt vagyok. Ilyen hamar eltelt ez a mai nap sajnos. Annyira bánom... és a hétköznapok meg olyan lassan telnek. T_T
Jövő héten meg megyek csizmát nézni meg venni, meg kéne vennem púder ecsetet is. Remélem mindent tudok venni amit még elterveztem. Majd még jelentkezem. :)

2 megjegyzés:

  1. szia:)
    nagyon tetszik a blogod, be is követtem!!
    Ha nem nagy baj, megkérhetlek , hogy kövess vissza?:)
    Előre is köszönöm,
    puszii:)
    http://zsaniiblog.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hello! Megnéztem a blogod és visszakövettelek, de csak mert érdekesnek tartottam a blogodat. ^^

      Törlés