2012. november 9., péntek

A mai napom nagyon jó volt, egy két dolog kivételével. Nos először is apám felkeltett hajnali 6-kor.. én meg felvilágosítottam,hogy nincs első két órám, majd utána később Adri hívott. Felkeltem, szép lassan elkészültem majd még szerencse,hogy hívott,hogy vigyek kanalat, mert majdnem elfelejtettem. Elindultam suliba szokásos zenehallgatással  majd felhívtam Adrit,hogy jöhet, mert ott vagyok coopnál. Sikeresen befutott majd mentünk vásárolni. Vettünk felesbe milka csokit is de az nem  volt annyira finom, de mondjuk én az én részemet megettem mindet. Fájt is a hasam utána egy kicsit.
Amúgy itt egy kép amiben látszik,hogy hát nincs első két óránk.. és nagyon jók vagyok kajálás terén..xD
De! Imádom az ilyen péntekeinket. :)
http://sphotos-b.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-prn1/21174_487378447950483_1622411870_n.jpg
Utána német órán faszán le lettünk baszva úgy mindenért.. az angol jól telt, a magyar is az etika is. Doktor House-t néztünk. Mondjuk én nem szeretem azt a sorozatot,de az a rész nem volt rossz. Majd Dorinát megvártam és utána meg haza jöttem.  Majd sokkal később elindultunk tescoba meg ilyen helyekre. Meg úgy volt,hogy veszünk nekem csizmát. Találtam is egy jót, ami kb. olyan volt,hogy szerelem első látásra meg minden erre 37-es nem volt és mondta a pasi,hogy nem is lesz és,hogy 38-as van. Ami persze nagy lett, szóval ennyit a csizma vásárlásról. Azért kárpótlásul kaptam egy kardigánt ami tök jól néz ki szerintem. Majd csinálok róla képet.
Hajj holnap megyek füllyukasztásra. Annyira parázok már most tőle,hogy az nem igaz. :O
Majd még németezni is fogok drága nővéremmel. Amúgy hétvégén megint egy csomó dolgom van, meg egy csomó mindent kell tanulnom szóval nagyon jó. :'D
Szép estét~

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése