2012. december 11., kedd

Az előző bejegyzés egy jó kis érdekesség volt. Na de térjünk rá egy két dologra. Először is arra,hogy fáj a hasam. Másodszor: most nagyon utálok mindent, és semmihez sincs kedvem. Harmadszor: hideg van.Amúgy Tomival ma sikerült úgy ahogy rendeznünk a dolgokat.
Tegnap Herceggel csináltam egy két képet.
Látszik,hogy mennyire volt ehhez kedve nem igaz? :D
Amúgy nem tudnék mit mesélni. Kicsit karácsonyos hangulat lett a szobámban. Ablakba lett rakva ilyen piramis égősor + a függönyre ilyen mikulásos csipesszel tettem fel pár darab gömb díszt, amik igaz majd ha már karácsonyfát díszítünk akkor tuti leszedem onnan. Lenne még dolgom mostanában bőven, na de nem tudom,hogy mivel is kezdjem el. Most őszintén a január 23-at várom, illetve inkább a 24.-ét. :))
Na jó a karácsonyt is. Azt se tudom milyen sütiket süssek..xD
Mézeskalács tuti lesz. Nővéremnek is kéne még valamit vennem, meg beszélnem is kell vele,hogy anyuméknak akkor az lesz e az ajándék amit megbeszéltünk, mert kávéfőző lenne ami elromlott, de apum meg már megszerelte szóval nem tudom.

A múltkor nézelődtem ebay-en és találtam pár aranyos dolgot amit szívesen elfogadnék.

( http://www.ebay.com/itm/Alloy-Korean-style-retro-vintage-cross-key-poem-letter-necklace-pendant-bronzed-/121036668762?pt=Fashion_Jewelry&hash=item1c2e58ff5a )

 
Nagyon aranyos ez a nyaklánc *-*
( http://www.ebay.com/itm/NEW-VINTAGE-BRONZE-HEADPHONE-ROBOT-MUSIC-TAPE-RECORDER-LONG-SWEATER-NECKLACE-/350662404536?pt=UK_JewelleryWatches_WomensJewellery_Rings_SR&hash=item51a51ba9b8 )

Szintén :)
( http://www.ebay.com/itm/Exquisite-Charming-Crystal-Music-Note-Pendant-Sweater-Chain-Necklace-n235-/380506408148?pt=Fashion_Jewelry&hash=item5897f304d4)

Ezeket az ékszereket vagyis hát nyakláncokat néztem eddig, meg még ruhákat is, de azokat majd máskor fogom szerintem megmutatni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése